Ootteko koskaan miettineet? (turhaa pohdintaa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Risella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Risella

Jäsen
02.05.2005
290
0
16
Sitä, että kun täällä asioista kiistellään tai väitellään, että kun on monia sellasia, jotka ei profiilissa kerro itsestään juuri mitään, että saatatte kiistellä vaikka naapurin rouvan tai miehen kanssa...juu, ei siinä mitään, tuli vaan tämmönen höhlä ajatus mieleen! =)

p.s. En ole tunnistanut naapuriani :laugh: kunhan mietiskelin
 
Mä oon joskus miettinyt et kiistakumppani saattaa olla vaikka kaveri :whistle: Tosiaan kun voi olla harmaakin, niin eihän sitä tiedä vaikka parhaan kaverinsa täällä tappelisi :D
 

Yhteistyössä