ootteko huomannu et jotkut ihmiset on aina sellasia todella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
raikkaan näköisiä? voisko sanoa et puhtaan ja hyväntuoksuisen näköisiä vaikka olis vaan tukka ponnarilla ja verkkarit jalassa? ja jotkut on vaan sellasia "tunkkasia" vaikka olis miten laittautunu?! enkä nyt puhu varsinaisesti tuoksusta vaan ulkonäöstä..
itse työskentelen asiakaspalvelussa ja olen kiinnittänyt huomiota tähän elintärkeään asiaan :D mistähän johtuu? en tarkoita et nää "tunkkaiset" ei kävis suihkussa tai huolehtis hygieniastaan, siksi kysynkin...

Olen huomannut! Olen myös huomannut, että monissa, ellei jopa valtaosassa näissä raikkaissa tyypeissä hyvä iho on se nimenomainen tekijä, mikä tekee raikkaan näköiseksi.

Juu, olen huomannu. Ja vaatteiden hinnalla ja merkillä ei ole tuon asian kanssa tekemistä. Se on olemus, ryhti, joku...en tiedä. Toiset vaan ei oikeasti saa itseään siistin näköiseksi, vaikka olis miten kalliit vaatteet yms.

Ai kun hyvä, juuri tuota kielikuvaa olen ollut vailla kuvaamaan sitä "jotakin tiettyä" mitä haluaisin itseeni lisää. Aivan nappi määritelmä. Nyt puuttuu enää että miten se temppu tehdään...onko se tosiaan iho vaan? Vai onko se sitä että on osannut valita vaatteisiinsa itselle sopivat värit?

Joskus kun tapaa ihmisiä tulee kauhean raskas tunne, vaikka olisivatkin huoliteltuja..Ovat kuin energiasyöppöjä.. Sitten on taas ihmisiä joita tapaa joista tulee kovin hyvä tunne .
Mistähän tällainen johtuu?

Jos sitä jotain ei ole, niin sitä ei ole... No, mä olen huomannut, että raikkaan näköisillä tosiaan on se hyvä iho, jota ei ole matattu sentin meikkivoidekerroksella ja toisellla sentillä puutéria, vaan pohja on kevyt ja kuulas. Tukka on monesti luonnollisen vaalea, meikki kevyt (pinkkiä tai persikkaista poskipunaa, vähän kiiltoa, ripsaria).

Mullon kuiva ja hilseilevä iho, hamppuiset hiukset ja ylipainoa, eli en todellakaan ole raikkaan näköinen. Olisi kyllä kiva olla, tai sitten sellainen vimpan päälle huoliteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taitaa olla luonnollinen charmi mitä joissakin vaan on ja joissain ei. kyllä se näkyy

Tää on niin totta. Osa on jotenkin niin säteileviä, että ihan sama, vaikka olisi jätesäkkiin kääriytyneitä ja tukka rasvassa niin silti näyttävät hyviltä ja luovat ympärilleen positiivista hehkua.

Ja sit on nää mun tyyliset, jotka on aina jotenkin harmaita ja nuhjuisia, vaikka kuinka yrittäisivät :( Oon töissä kiinnittänyt kans huomiota, miten osa naisista on päivästä toiseen niin hyvän näköisiä. Ne ei ole viimeisen päälle huoliteltuja ja tärkättyjä vaan jotenkin rennolla tapaa hyvän näköisiä. Mä en oo, vaikka miten laittaisin aamulla itteäni.

Tai ehkä se on just siinä, että mä en koe itseäni hehkuvaksi ja hyvän näköiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sitä jotain ei ole, niin sitä ei ole... No, mä olen huomannut, että raikkaan näköisillä tosiaan on se hyvä iho, jota ei ole matattu sentin meikkivoidekerroksella ja toisellla sentillä puutéria, vaan pohja on kevyt ja kuulas. Tukka on monesti luonnollisen vaalea, meikki kevyt (pinkkiä tai persikkaista poskipunaa, vähän kiiltoa, ripsaria).

mun mielestä se ei oo hiusten väristä kyllä kiinni :o on niitä raikkaita tummatukkaisiakin..

Voisiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa, että kuinka huolehtii itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan? Siis vaikuttaisiko ruokavalio ja muut elämäntavat? En tiedä yhtään, en edes osaa sanoa kumpaan ryhmään itse kuulun. Mutta sanotaanhan sitä esim. että tupakka näkyy ihosta.

mä kuulun näihin ei-niin-raikkaan-näköisiin :(

Pesen hiukset päivittäin ja kyse ei varmasti ole puhtaudesta.. Mulla on sellainen iho, että se on hemmetin kuiva vaikka sille tekis mitä tai olis tekemättä.. välillä meikkaan välillä en..

oon aina kateellinen näille raikkaan näköisille ihmisille. Mä näytän väsyneeltä aina vaikka nukkuisin tarpeeksi.. stressi voi olla tietysti yksi tekijä myös :(

mä näen lähes päivittäin töissä ihmisiä ja erityisesti kaksi naista on kiinnittäny mun huomion.
toisella on musta tukka, mustat kulmat, ei koskaan meikkiä, siisti iho ja ihan perusfarkut ja huppari ja on todella raikkaan ja hyväntuoksuisen näköinen.
toinen tupakoi ja on lievästi ylipainoinen ja silti ihan sairaan hyvännäköinen ja freesi, se tupakan hajukin on sen naisen kohdalla tuoksu eikä haju ja ne kilot sopii sille tosi hyvin.
sitä tuntee itsensä aina ihan nuhjuiseksi, rumaksi, tunkkaiseksi ja likaiseksi sellaisten seurassa vaikka olis suoraan suihkusta ihan naturellina ja samanlaisissa vaatteissa kun ne.. :/

Tuo on totta. Kaunis luusto ja terve iho saa näyttämään freesiltä. Turvotus ja silmäpussit taas ei... Mä en voi käsittää, että synnärillä eräs hoitaja ihmetteli kuinka voin näyttää niin freesiltä kun synnnytyksestä oli aikaa parisen päivää. Ihmettelen asiaa vieläkin, minä freesi?!

Yhteistyössä