Ootte muuten kaikki mulkkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
ootte sitte käyny joukolla nyysimässä ne nykäsmekot seppälästä! ja niinku siinä ei ois tarpeeks niin otte vielä ostanu kaikki haisuli käsipyyhkeetki!

hävetkää!

*heittää sukkiksilla*

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Nykäsmekko on varmaan sellainen kivipesty farkkumekko, jonka vyötärö tulee kainaloihin asti.

*käy varastamassa Nibblerin sukkahousutkin*

Voi piru mä arvasin et ne tulee taas muotiin!!!
*lähtee juoksemaan miehen "ikuinen nuoruus" vaate jemmaa kohti aikeenaan tekasta farkuista mekko neidille*
:laugh: :laugh: :laugh:

noniin pääsee vastaamaan :D kone kuoli.

tämä on nykäsmekko :D
nyknenfrigren2.jpg

viiskymppii tuo kait maksaa ja on nuo ollu myynnissä jo ainaki pari kuukautta, jos ei jo aijemmin. mut eilen mä päätin sen ostaa ikäänku viimesenä hyvänä tekona ittelleni ja ne oli loppu!

ja sitte piti hakee viimein ne haisuli käsipyyhkeet joita mies on kieltäny mua ostamasta niin neki oli loppu. loppu! |O

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
viiskymppii tuo kait maksaa ja on nuo ollu myynnissä jo ainaki pari kuukautta, jos ei jo aijemmin. mut eilen mä päätin sen ostaa ikäänku viimesenä hyvänä tekona ittelleni ja ne oli loppu!

ja sitte piti hakee viimein ne haisuli käsipyyhkeet joita mies on kieltäny mua ostamasta niin neki oli loppu. loppu! |O

eikö Prismassa ja Citymarketissa ole Haisuli-pyyhkeitä? Meidän Rismasta ainakin löytyy vino pino

prismassa ja sittarissa ei ollu toissapäivänä ainakaan ja eilen katoin halppiksesta. siihen loppuki tämän pitäjän kaupat :/

se on selvästi käyny kassoilla ja antanu mun kuvan niille että ku tää tyyppi tulee tänne niin jemmaatte ne pyyhkeet :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
prismassa ja sittarissa ei ollu toissapäivänä ainakaan ja eilen katoin halppiksesta. siihen loppuki tämän pitäjän kaupat :/

se on selvästi käyny kassoilla ja antanu mun kuvan niille että ku tää tyyppi tulee tänne niin jemmaatte ne pyyhkeet :D

Ei kun se on asentanut niiden pyyhkeiden eteen sellaset NibblerVision2009 -laitteet että kaikki muut näkee ne pyyhkeet paitsi sinä.

Yhteistyössä