Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Onko siinä Matin tai Mervin kuvia tai heijän suunnittelemansa, en ainaskaa haluis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Nykäsmekko on varmaan sellainen kivipesty farkkumekko, jonka vyötärö tulee kainaloihin asti.
*käy varastamassa Nibblerin sukkahousutkin*
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ja sitte piti hakee viimein ne haisuli käsipyyhkeet joita mies on kieltäny mua ostamasta niin neki oli loppu. loppu! |O
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:viiskymppii tuo kait maksaa ja on nuo ollu myynnissä jo ainaki pari kuukautta, jos ei jo aijemmin. mut eilen mä päätin sen ostaa ikäänku viimesenä hyvänä tekona ittelleni ja ne oli loppu!
ja sitte piti hakee viimein ne haisuli käsipyyhkeet joita mies on kieltäny mua ostamasta niin neki oli loppu. loppu! |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no älä nyt mua ala syyttämään |O
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no älä nyt mua ala syyttämään |O
Siis mitä...? Etkö se ollutkaan sinä joka tänään kulki uudessa nykäsmekossaan hyppelehtien haisulipyyhe olalla?Mä kun olisin voinut vaikka vannoa...
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:prismassa ja sittarissa ei ollu toissapäivänä ainakaan ja eilen katoin halppiksesta. siihen loppuki tämän pitäjän kaupat :/
se on selvästi käyny kassoilla ja antanu mun kuvan niille että ku tää tyyppi tulee tänne niin jemmaatte ne pyyhkeet![]()