Oonks mie nyt epäkelpo (palsta)äiti,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
kun mie olin tänään kevätjuhlassa tuossa ala-asteen koululla ja mie en vaan kyllä tullut niin tarkkaan katsoneeksi toisten pukeutumista, että osaisin sanoa nyt jälkeenpäin, että oliko se juhlavaa, arkista vaiko peräti epäsiistiä :whistle:

Anteeks tälläinen tyhmä heitto, mutta kun tuo asia on tuntunut olevan nyt tapetilla useina päivinä, kun tänne on tullut.

No joo... mutta on mulla toinenkin "uutinen", tai asiantynkä - mutta ihan yhtä turhis.
Meidän keittiönlattia kiiltää kun enkelin perssulka, jos noin saa sanoa. En tiiä, missä oon tuon sanonnan kuullut, mutta jostain se on takaraivoon jäänyt.
Siis tuo viittaa siihen päivällä tapahtuneeseen "katastrofiin", jonka seurauksena piti pestä lattia 2 kertaa fairyllä, 2 kertaa pesuaineella ja sit vielä pelkällä vedellä.
Mutta on kuulkaa puhdas, - toistaiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
kun mie olin tänään kevätjuhlassa tuossa ala-asteen koululla ja mie en vaan kyllä tullut niin tarkkaan katsoneeksi toisten pukeutumista, että osaisin sanoa nyt jälkeenpäin, että oliko se juhlavaa, arkista vaiko peräti epäsiistiä :whistle:

Anteeks tälläinen tyhmä heitto, mutta kun tuo asia on tuntunut olevan nyt tapetilla useina päivinä, kun tänne on tullut.

No joo... mutta on mulla toinenkin "uutinen", tai asiantynkä - mutta ihan yhtä turhis.
Meidän keittiönlattia kiiltää kun enkelin perssulka, jos noin saa sanoa. En tiiä, missä oon tuon sanonnan kuullut, mutta jostain se on takaraivoon jäänyt.
Siis tuo viittaa siihen päivällä tapahtuneeseen "katastrofiin", jonka seurauksena piti pestä lattia 2 kertaa fairyllä, 2 kertaa pesuaineella ja sit vielä pelkällä vedellä.
Mutta on kuulkaa puhdas, - toistaiseksi :D

Mitäs lattialle tapahtui?

No niin, tää havupää unohti sit laittaa linkin tuohon katastrofiin... elikäs:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1423159#m15994357

Maura: Oon mie täällä pyörinyt, joskin välillä vähän laiskemmin nyt taas, mutta en oo kyllä sinuun törmännyt muutamaan hetkeen.
Mitäs sulle kuuluu?

No niin, tää havupää unohti sit laittaa linkin tuohon katastrofiin... elikäs:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1423159#m15994357

Maura: Oon mie täällä pyörinyt, joskin välillä vähän laiskemmin nyt taas, mutta en oo kyllä sinuun törmännyt muutamaan hetkeen.
Mitäs sulle kuuluu?

periaatteessa kaik suht' ennallaan..lainalapsia nyt yks .
Kriisiä tuntuis pukkaavan, olisko väsymystä kummallakin töistä ja miula taas hempparia nostellaan tankkauksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Kriisiä tuntuis pukkaavan, olisko väsymystä kummallakin töistä ja miula taas hempparia nostellaan tankkauksella.

:hug:
Jaksuja sulle! Jospa tää kesä tois teillekin vähän lomaa, tai edes pientä taukoa normaaliin arkeen. Ettei se kriisi ihan vallan puhkeis isoksi, sitä siis meinaan.
Meillä isännyys aloittaa loman nyt maanantaina, mie oon niin tyytyväinen, että se loma on heti tähän koululaistenkin loman alkuun, jolloin nuo yleensä on vilkkaimmillaan. Ihanaa, kun on toisetkin aikuisen kädet ja jalat... ja kuuntelevat korvat kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:

:hug:
Jaksuja sulle! Jospa tää kesä tois teillekin vähän lomaa, tai edes pientä taukoa normaaliin arkeen. Ettei se kriisi ihan vallan puhkeis isoksi, sitä siis meinaan.
Meillä isännyys aloittaa loman nyt maanantaina, mie oon niin tyytyväinen, että se loma on heti tähän koululaistenkin loman alkuun, jolloin nuo yleensä on vilkkaimmillaan. Ihanaa, kun on toisetkin aikuisen kädet ja jalat... ja kuuntelevat korvat kotona.

kiitos samoin B) :flower:
meilä on lomat eri aikaan, osin vahingossa ja osin tarkotuksella ett saa muksut katottua jotenkin koko kesän.. mummokaan ei ihan mitä vaan kestä viikkotolkulla :laugh: ja kyllähän nää tilanteet aina jotenkin klaaraantuu :)

Luin tuon linkin takaa löytyvän ketjun :o :hug:

Voin kuvitella miten lattia nyt kiiltää :D

Meilä 2v oli yöllä löytäny musta kangastussin :whistle: onnksi on niin tarkka vaatteistaan et niihin ei ollu piirtäny, mutta seiniin, tauluihin, sänkyyn, säästöpossut, antiikkinen pikku kaappi ja itsensä oli tietty värittäny nenästä varpaisiin :kieh: Siinä sitten puunattiin lasta ja makkaria yhden aikaan yöllä :headwall: Vinkkinä voin kertoa että kovilta maalatuilta pinnoilta kangastussi lähtee kivasti ikkunanpesu Cifillä :whistle: ja lapsesta kulumalla :ashamed:

Yhteistyössä