oonkohan raskaana vai en...hmm...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yritys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yritys

Vieras
kierron pituus siis 28/25 ja predictor testi näytti aamupäivällä 2viivaa toinen hyvin haalea hain apteekin oman testin ja se näytää puhdasta negaa... En nyt tiedä mitä ajatella, raskaana vaiko ei? täytyy varmaan testata parin pv päästä uudestaan,mutta tää tietämättömyys tää tietämättömyys.... huoh!

mä en oo koskaan saanu sellasella digitestillä oikeanlaista tulosta, en varmaan osaa tehdä sellasta, esikoisen aikaankin se näytti negaa vaikka olin raskaana ja nyt kun tein pari pv sitten sellasen se ei näyttänyt yhtään mitään,ei ees sitä "ei raskaana" kohtaa...

Täällä samat pohdinnat.. oireet vaihtelee ja keskiviikkona alkoi pieni vuoto joka loppui heti (tasan viikko oviksesta).. noh,ei se auta kun hetki odotella vielä ennekuin selviää.

Teitkö predictorin aamupissasta? ja apteekin testin päivällä?
Varmaan silloin se aamulla tehty näyttää oikein. itse joskus apteekin oman tein kun olin marketin testeilläkin saanut ihan vahvoja plussia ja menkat oli myöhässä niis sain sillä vain haalean viivan.. eli en usko että on herkimmästä päästä se testi.

en tehny kumpaakaan aamupissasta, kun niissähän sanotaan että voi tehä mihin aikaan vuorokaudesta vaan kun on menkat jo myöhässä niin en malttanu oottaa huomis aamun ja tein toisen aamupv (tää haalee viiva) ja toisen sit ihan äsken... Kai sitä täytyy malttaa muutama pv vielä ja jos tekis sen sit sillon aamulla!

Alkuperäinen kirjoittaja yritys:
kierron pituus siis 28/25 ja predictor testi näytti aamupäivällä 2viivaa toinen hyvin haalea hain apteekin oman testin ja se näytää puhdasta negaa... En nyt tiedä mitä ajatella, raskaana vaiko ei? täytyy varmaan testata parin pv päästä uudestaan,mutta tää tietämättömyys tää tietämättömyys.... huoh!

noi predictorin testit on ihan hämäriä. Enää ikinä käytä semmosta. minulle anto epäselvän tuloksen, loppupeleissä ko verikokeesta katsottiin niin ei mitään.

Yhteistyössä