Oonkohan mie kattonu liikaa jännäreitä, kertokaas muutkin painajaisianne. :)

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Näin sitten viime yönä unta että sain joltain sarjamurhaajalta jotain lahjoja ja vihjeitä siitä kenet se teilaa seuraavana. Muistan että kaverille itkin että miks se miut on valinnut ja samaan aikaan ihastelin että sain siltä kalliin jonkun ihan pienen muumilautasen. :laugh:
Ja osasin kaverille neuvoa että jos katsoo niitä mun saamia lahjoja vetää kumihanskat käteensä niinku miekin tein. :laugh:
Toisaalta kyllä aika pelottava uni, vieläkin muistan miltä tuntui kävellä yksinään ulkona pimeässä tietäen että joku sarjamurhaaja seuraa liikkeitä. :x

Muoks. muutin otsikon :)

Mä näin yks yö sellasta unta et olin kävelemäs kadulla tyttöni kanssa ja sit vastaan juoksi paljon ihmisiä ja ne huusi jotain ampujasta. Ihmiset juoks läheiseen rakennukseen (joku koulu tai toimisto, siinä oli pitkä käytävä ja molemmin puolin huoneita) mä jäin seisomaan paikoilleni ja näin kadunkulmasta jonkun kääntyvän meitä kohti aseen kanssa. Sit juostiin niiden ihmisten perässä sisälle ja jonnekin huoneeseen. Tajuttiin siellä et sitä ulko-ovea ei oltu laitettu kiireessä lukkoon... Sit rupes kuulumaan askeleita käytävältä ja kaikki kyyristeli seinustalla ja tietenkin siinä huoneessa oli iso ikkuna... Muistan vaan et yritin pitää tyttöni mun takana piilossa ja sit heräsin. :/ Sydän pamppaili kauan...

Tällä viikolla näin painajaista että olin ikäänkuin muumitalon mallisessa tornissa, menin pakoon jotakuta enkä ees tiennyt ketä. Kierreportaissa kompastelin ja kun olin puolivälissä, kuulin kun alaovi torniin kävi, pistin lisää vauhtia ja aina kun pääsin askelman portaissa ylös, lipsuin useamman askeleen alaspäin. Lopulta otin kaiteesta kiinni ja vedin väkisin käsivoimin itseni ylös, pääsin jollekin tasanteelle josta ei enää jatkunut raput, pikkuruisia luukkuja oli seinillä, yritin niitä nykiä auki eikä auenneet. Sitten tuli yhtäkkiä ikkunaraosta musta hevosen pää, tajusin että se mua jahdannut. Nyin entistä enemmän lautaluukkua joka ei aukene ja päätin päästää irti kaiteesta(kun rappuset oli hävinneet ja pelkkä "liukumäki" enää alaspäin) ja aloin liukua alas. Siihen heräsin.

Yhteistyössä