Oonkohan mä jotenkin kieroutunut?

• Viestiketjun aloittaja kukalie
  • Ensimmäinen viesti
kukalie
Mulle on tullut hyvin vahvana sellanen uusi fantasia, joka kuitenkin tavallaan ällöttää mua. Seksin aikana kuvittelen salaa tiiraavani kun mieheni panee toista naista, jotain erittäin kaunista ja hyvä kroppaista. :eek: Ja tätä kuvitellessani saan aivan uskomattomat orkut, parempia kuin pitkään aikaan!

Kummallisintahan tässä onkin se, että jos oikeesti näkisin miehen jonkun toisen kanssa, niin oksentaisin. :$ Ja siihen kaatuis varmaan koko mun maailma, en nimittäin hyväksy uskottomuutta ollenkaan. Siis olisin kaikkea muuta kuin kiihottonut. :kieh:
Nyt joku psykologin taitoja omaava, kerros mulle mistä tää voi johtua, mua kovin ihmetyttää...

Dude-76
Toi on sikäli hassu ilmiö että se on varmasti vähintään 90% yleisempää miehillä kuin naisilla. Miehillä se liitty ns.alistamis / nöyryyttämisfetissiin missä toinen mies on seksuaalisesti, älyllisesti jne. pätevämpi kuin aviomies itse ja nainen pettää miestään tämän ylivertaisen kanssa. Nössöaviomies kokee sen kiihottavana koska se liittyy tämän fem dom fantasiaan. Kuvioon liittyy yleensä myös asetelma, ettei miehellä ole "munaa" jättää kylmäksi muuttunutta vaimoaan joka kuitenkin mielelläänkin tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan toisten miesten kanssa. Miehellä siis kyseinen fantasia linkittäytyy ennenkaikkea nöyryytysfetissiin.
Ei mitään havaintoa mihin naisella vastaava vois liittyä. Toisaalta mainitsit että nainen jota miehesi rakastelee on myös hyvin seksikäs. Samankaltaisuutta siis nössöaviomiehen alfa-uros asetelmaan.
Toisaalta mainitsit, ettet ikinä vois sulattaa oikeasti tuollaista. Ehkä fantasiassasi onkin kyse sovinnaisten rajojen ylittämisestä fantasiamaailmassa. Monestihan seksuaalisuus leikkii "kielletyn hedelmän" kanssa nimenomaan fantasiatasolla. Jotkut toteuttavat ne oikeassa elämässä, toisille riittää kun saa vapautua fantasiamaailmassaan. Samahan on ns."raiskaus"fantasioiden kanssa jotka nekin myös yllättävän yleisiä naisilla. Tosielämässähän kukaan ei halua tulla raiskatuksi.
<br><br>

fantasiat ovat fantasioita. olen nainen fantasioin seksistä useamman naisen kanssa. ja todellisuudessa en voisi toisen naisen p.illua nuolla saati koskea :x
mutta fantsuna saan mahtavat orgasmit :p
eli tarviiko sitä sen kummemmin analysoida psykologin näkökulmasta?
nauti fantasiastasi =)

Kuimyös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 12:17 kukalie kirjoitti:
Mulle on tullut hyvin vahvana sellanen uusi fantasia, joka kuitenkin tavallaan ällöttää mua. Seksin aikana kuvittelen salaa tiiraavani kun mieheni panee toista naista, jotain erittäin kaunista ja hyvä kroppaista. :eek: Ja tätä kuvitellessani saan aivan uskomattomat orkut, parempia kuin pitkään aikaan!

Kummallisintahan tässä onkin se, että jos oikeesti näkisin miehen jonkun toisen kanssa, niin oksentaisin. :$ Ja siihen kaatuis varmaan koko mun maailma, en nimittäin hyväksy uskottomuutta ollenkaan. Siis olisin kaikkea muuta kuin kiihottonut. :kieh:
Nyt joku psykologin taitoja omaava, kerros mulle mistä tää voi johtua, mua kovin ihmetyttää...
ihan kuin minä olisin kirjoittanut tuon..sama juttu siis täällä.

Yhteistyössä