Oonkohan mä muistanu kertoa...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
että mä oon ollut kokonaista 2 päivää vetelemättä tupakkia? Aluks meinasin, että kyllähän tästä tahdon voimalla selvitään, mut alko jo töissä iltapäivällä oleen pää niin sekasin, ihan ihme olo ja itketti koko ajan... Vierotusoireitahan ne, joten ei muuta ku työterveyshoitajalta hakemaan apuja. Laastarin avulla mennään, ja lisäavuks sain tollasia microtabseja. Ihan jees olo, vaikka välillä tekee tupakkaa mieli ihan törkeesti. Sit kun sitä savua haistaa, ni hyi helvata se haisee pahalle, ja maistuukin :x Toivottavasti tää nyt tällä kertaa pysyy tämä päätös, enkä sorru!

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ne ihan mimeskely tabletit on parempia ku microtabsit, ne saattaa polttaa kielen alusen vereslihalle ja sit ei oo kuule kivaa kellään..

Meen keskiviikkona taasen käväseen sillä hoitajalla, täytyy kysyä josko saisin vaihtaa.

Perjantaina meen siihen spiro... mikä se nyt olikaan... Puhallellaan johonkin juttuun :D Siinä selvii sitten sekin, onko kenties keuhkoahtaumatautia :/

mä oon 4 päivää j akertoja menos joku 150: nes..nyt ei onneks oo ollu pahemmin vierotusoireita kun aikasemmin ollut yhtä hel..nukuttanut j aitkettänyt j ahuipannut. päätin lopettaa kun hinnat taas nousi ni tulin siihen tulokseen et parempaaki käyttöö olis sille rahalle...ja nyt on säästyny 16 e 4päiväs...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ne ihan mimeskely tabletit on parempia ku microtabsit, ne saattaa polttaa kielen alusen vereslihalle ja sit ei oo kuule kivaa kellään..

Meen keskiviikkona taasen käväseen sillä hoitajalla, täytyy kysyä josko saisin vaihtaa.

Perjantaina meen siihen spiro... mikä se nyt olikaan... Puhallellaan johonkin juttuun :D Siinä selvii sitten sekin, onko kenties keuhkoahtaumatautia :/

toivottavasti ei oo.
anoppi sai diagnoosin syksyllä. :(

tsemppiä ja onnea että lakko pysyy! :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Se on varmaan se PAF-mittaus, ärsyttävä kun siinä joutuu hönkimään tyhjää. Mutta hieno homma että oot pystyny olee ilman röökiä, nostan hattua :D

Tää on kyl oikeesti ihan perseestä :D Aivot koittaa koko ajan keksiä hyviä syitä miksi pitäis jatkaa tupakointia, eihän se nyt niiiiin vaarallista ole. Kävin tuolla stumppi.fi:ssä lueskelemassa, joku siellä kertoi että on 9 kk ollut polttamatta ja nyt ei oo pariin viikkoon pystynyt nukkumaan kun tekee mieli röökiä. Kivan riesan sitä on itselleen hankkinut aikoinaan aloittamalla tupakoinnin.

Mun käy niin kateeks tota tahdonvoimaa :(! Meillä kiellettiin töissä tupakanpoltto nyt vuoden alusta, ja mä (ja moni muukin siellä) niin hajoon. 4 tuntia menee ok, sit alkaa pyörryttää, päätä särkee, vituttaa jne... ai sitä autuutta kun kotiin pääsee. Ja kukaan ei tee enää ylitöitä :D

Yhteistyössä