T
täysin sekaisin
Vieras
Mä oon ollut mieheni kanssa kohta 9 vuotta, naimisissa siitä 2.5v. Meillä on yksi lapsikin, 1.5v. Noh, yhdessä ollaan oltu hyvillä mielin, isoja riitojakin on välillä ja on uhattu erota (tai siis mä pääasiassa oon uhannut...) jo varmaan kymmeniä kertoja :ashamed: mutta yhdessä on pysytty ja lapsikin tosiaan saatu aikaiseksi. Mutta mutta... oon jo monesti miettinyt että onko mieheni mulle kuitenkaan se oikea. Ihana hän on, ei mitään vikaa luonteessa eikä ulkonäössä, mutta nykyään en tunne enää niin voimakkaasti häntä kohtaan kuin alussa. Olin TOSI rakastunut ensimmäiset pari-kolme vuotta mutta sitten tunteet alkoi jotenkin haalistua... seksiäkään ei enää ole juuri ollenkaan. Ja nyt tuntuu välillä että en rakasta häntä just yhtään. Haaveilen toisista miehistä, sellaisista joita olen tuntenut jo vuosikausia, mm. yläasteaikaisista kavereistani ja jopa yhdestä serkustani... tapasin yhden tällaisen kaverin viime viikonloppuna baarissa ja ihastuin "uudelleen". Huoh. :/ Pettää en halua (ei ole aikeissa, eikä edes mahdollista) mutta haaveilen silti toisista. Kaikki miehet ei "kelpaa" mutta joitakin tiettyjä ihastelen... Tänään sit taas tajusin (kun kunnolla mietin), että en kai rakasta enää miestäni, olen hänen kanssaan vain siksi kun olen tottunut olemaan ja en halua olla yksinkään. Ehkä lapsenkin takia. Jos me erottais, tulis tyhjä olo ja ikävä miestä. Oon sekaisin!!! Tuleeko meidän suhteesta enää mitään vai onko tää vaan jotain ohimenevää? Miksi haaveilen toisista? Kellään muulla samanlaista kokemusta...? Auttakaa!