Oonkohan ihan outo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

desiree

Uusi jäsen
04.04.2006
4
0
1
Kun minulla on sellainen fantasia että katselisin kun mieheni naiskentelee toista....!! :whistle:

Mä en ymmärrä mistä tää tulee...

Joskus olen ajatellu et ois "kivaa" jos miehellä ois joku toinen mistä mä tietäisin mut mies ei tietäis et mä tiedän...

Jospa tää on joku väliaikainen mielenhäiriö. :D

Onko kukaan muu koskaan "toivonut" tällaista?

Oispa joku psykologi joka vois selittää mistä nää mun halut juontaa...

:laugh:

Itselläni ei ole tällaista fantasiaa, mutta kehottaisin muistamaan fantasian ja todellisen elämän eron.

Fiktio ja fakta ovat kaksi täysin eri asiaa seksissäkin. Arki ja menneiden muistelu eivät välttämättä hetken huuman jälkeen tuntuisikaan mukavilta.

Minä puolestani en haluaisi jakaa miestäni yhdenkään naisen kanssa.

Ja onhan moni täällä kirjoittanut, kuinka ihmissuhteet eivät olekaan kestäneet tällaisia leikkejä. No, kukin tavallaan...

Tuskin outo olet, tuohan on fantasiasi.

Kehoitan kuitenkin todellisuudessa pysyttelemään erossa tuollaisesta asiasta.

Tahtoo käydä niin, että suhde huonontuu ja monesti menee kokonaan poikki. Ja jos sattuu se toinen nainen olemaan joku tuttusi, välit tahtoo mennä hänenkin kanssa.

Lisäksi tuo voi tuntua hyvältä ajatukselta, mutta kun se muuttuu todellisuudeksi, voi olla, että mieli ei sitä kestäkään jälkeenpäin ja tulla mm. mustasukkaisia ajatuksia asiasta, vaikka itse olisit sitä halunnut.

Mikset sitten mee sykoloogille? Ootko turhautunut tai muuten puutunut?

Muista hyvän miehen arvo, jos sulla semmoinen on onnena omistaa.

Turhat kotkotukset vaa vähemmälle...

No, täällä toinen outo, tosin haluan itse olla myös osallisena. Meillä on asiasta puhuttu, mutta mieheni "pelkää" että sitten siitä tulee jälkeenpäin sanomisia, että minä alkaisin napisemaan, jos hän vaikka huomioi sitä toista naista aktin aikana enemmän.. :whistle:

Enemmistön mielestä sun fantasia on vähintääkin persoonallinen ja lukeudun itse tohon enemmistöön, mutta mulla on yks hyvä ystävä jolla on ihan sama fantasia. Hän puhuu siitä todella usein minulle ja kokisi fantasiansa toteuttamisen tosi kiihottavana...joten et ole ainoa. Mitäs siitä mitä muut ajattelee, juttele miehellesi, jospa hänkin innostuisi. Kyllä luotettavia "kolmansia pyöriä" varmaan löytyy...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 19:39 toinen outo kirjoitti:
No, täällä toinen outo, tosin haluan itse olla myös osallisena. Meillä on asiasta puhuttu, mutta mieheni "pelkää" että sitten siitä tulee jälkeenpäin sanomisia, että minä alkaisin napisemaan, jos hän vaikka huomioi sitä toista naista aktin aikana enemmän.. :whistle:

Niin mullakin käyny mieles toi 3some ja parinvaihtookin miettiny. toista miestä vaan ei voi ottaa kuviohin kun toi mies on niin mustis.. ;)

mut kyllä kelpaa iha pelkkä... :D

En varmaan ikinä uskalla toteuttaa näitä juttuja, siinä kun on paljon vaakalaudalla,

Mut ainahan saa fantasioida.... :whistle:

Pari viikkoo sit tuliki tämän tyyppin elokuva, jossa pariskunta halus kokeilla parin vaihtoa..Ei mennykkään elokuvassa niin hyvin ja tais psyyke kärsiä aika kovasti..Mut sehän oliki VAAN ELOKUVAA!!!!!!!!!!!!! B) :headwall:

Eipä toi ole outoa, lähinnä vaan tutun kuuloista... Itse fantasioin joskus että saisin katsella kun joku muu mies panee vaimoani. Tai vielä parempi jos niitä miehiä olisi useampi yhtä aikaa :p
Mutta käytännössä en varmaan koskaan lähtisi toteuttamaan vaikka vaimo suostuiskin, ja toisaalta en tiedä olisiko se todellisuudessa niin kivaa. Mutta ajatuksena erittäin kiihottava ja sellaisena suosittelen pitämäänkin ellet ole aivan varma asian käytäntöön viemisestä.

Yhteistyössä