Oonko mä nyt ihan kamala ihminen? (erosta)

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Kun.... mä en oikeesti vielä tiedä haluanko erota, vaikka tällä hetkellä siltä tuntuu. Miehelle oon kyllä sanonu, että alkaa ettimään omaa asuntoa. Ja ukko on ku maansa myyny ja enemmänkin.

Mutta kun mä haluan, että se kärsii. Niinku minäkin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Noh jos ei keskustelut miehen kanssa tuota tulosta.syyt eroon on sellaiset,ettei ole järkeä jatkaa suhdetta.silloin tietysti parempi erota,mutta....
Miksi miehen tarvisi kärsiä ja miksi olet itse kärsinyt?
Emmä pysty vielä puhumaan sen kanssa normaalisti, oon niin vihanen. Ja mies petti.

vieras
Onko tästä kauan aikaa? Ehdottomasti pitää miehen miettiä jossain muualla tekosiaan ja muutenkin sitoutumistaan perheeseenne - et tee mielestäni väärin jos pistät hänet tauolle. Sen ei tarvitse olla lopullista, mutta jonkunlaisen aikalisän te tarvitsette ehdottomasti. Näytä sitä myös miehellesi arvostavasi itseäsi niin paljon että laitat sen pihalle edes hetkeksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tästä kauan aikaa? Ehdottomasti pitää miehen miettiä jossain muualla tekosiaan ja muutenkin sitoutumistaan perheeseenne - et tee mielestäni väärin jos pistät hänet tauolle. Sen ei tarvitse olla lopullista, mutta jonkunlaisen aikalisän te tarvitsette ehdottomasti. Näytä sitä myös miehellesi arvostavasi itseäsi niin paljon että laitat sen pihalle edes hetkeksi.
Pettämisestä aikaa viikko (viime viikon lauantai) ja mies kertoi torstaina...

Yhteistyössä