Oonko mä nyt aivan tyhmä? :(

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla olis tänään koulussa pelkästään 3tuntia englantia ja nyt tässä kovasti mietin että meenkö ollenkaan sinne koska a) en osaa oikeesti puhua tyyliin yhtään enkkua ja b) mulla on aikamoinen sosiaalisten tilanteiden pelko niin voitte vaan kuvitella jos mä joudun ruveta siellä 30ihmisen edessä esittelemään itteäni englanniks mitä en edes osaa puhua niin arvatkaa vaan mitä siitäkin tulee :(
Naurettavinta tässä on se että mä oon jo 24v.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mä luulen ettet ole ainoa vastaavassa tilanteessa. mene vaan reippaasti mukaan :). mitä pidempään sä sitä välttelet niin sitä isommaksi se pelko kasvaa!
Totta. Sit mä yritän silläkin verukkeella jäädä kotiin että voisin koko päivän vaan soitella ittelleni oppisopimus paikkaa.
Hitto sitä ihminen voikin olla naurettava vielä tässäkin iässä.
Tosin ehkä pelkotiloillensa ei mitään voi :(

ekat kerrat on kamalia. menee panikoiniksi ja sanat sekasin vaan, mutta kun pakottaa itsensä esiintymään kerta toisensa jälkeen koulu jutuissa niin huomaa että se menee kerta toisensa jälkeen paremmin.. jossain kohtaa hyvin!

tsemppiä :hug: et ole ainoa

ap
Mut eiks sillä verukkeella vois jäädä kotiin jos mä vaikka lukisin tenttiin ja soittelisin niitä oppisopimus paikkoja...? Kunhan tässä yritän saada ittelleni muka jonkun hyvä syyn jäädä kotiin :/

Sä et voi millään verukkeella jäädä kotiin, jos sinulla on tänään juuri sitä ainetta, jossa et ole vahva. Vaan niiltä tunneista voi hyvällä verukkeella olla pois, joissas jo valmiiksi pärjää hyvin.

Yhteistyössä