Lupa myönnetty.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapset on isän luona ja talossa vallitsee hiljaisuus,kaiken lisäksi huomenna vapaapäiväajattelin repästä ja juoda viiniä.koko pullon.yksin.hurja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapset on isän luona ja talossa vallitsee hiljaisuus,kaiken lisäksi huomenna vapaapäiväajattelin repästä ja juoda viiniä.koko pullon.yksin.hurja
No tietty - ihan turhaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä valvon mutten nauti, viiniä tai muutakaan ...
mä loukkaannun kohta sulle, joka ilta kyseenalaistat mun pään olemassa olonAlkuperäinen kirjoittaja :laugh::No tietty - ihan turhaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä valvon mutten nauti, viiniä tai muutakaan ...
Viinikin kun esimerkiksi menee päähän...
..ja sun kohdalla...unohda koko juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä loukkaannun kohta sulle, joka ilta kyseenalaistat mun pään olemassa olonAlkuperäinen kirjoittaja :laugh::No tietty - ihan turhaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä valvon mutten nauti, viiniä tai muutakaan ...
Viinikin kun esimerkiksi menee päähän...
..ja sun kohdalla...unohda koko juttu!
Mitäs tuosta jos viiniä juo.Mä ajattelin repäistä juomalla kaakaota.Alkuperäinen kirjoittaja haisulinpoika:nyt sain kirjauduttuakin.osaan mä :ashamed: mutta niin harvoin oon omissa oloissani.. :ashamed:
Välillä on kiva nauttia yksin olosta ja tehdä mitä haluaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja haisulinpoika:yleensä oon niin kuiva että oon viimestään klo 22 nukkumassa.ja meil pojatkin tosiaan iskän luona.kauhee sanoa mutta on se vaan välillä ihanaakin keskittyä vaan itseensä :/ vaiks ihanaa kun ne riiviöt tulee kotioki..