Oonko mä ainoa

• Viestiketjun aloittaja sambo
  • Ensimmäinen viesti
sambo
joka ei ole hommannut lapsilleen jokaikistä mahdollista ja mahdotonta tavaraa. Ei oo kellään kolmella ollut hyppykiikkua, ei kävelytyuolia, nyt on kolmannella ollut sitteri, muilla ei ollut sitäkään. Lelujakaan ei ole tuhatta laatikollista niinkun muilla. Ihan tyytyväisiä tuntuu sailti olevan

JONSERED Karhunkantaja
Älä muuta viserrä: on hoitopöytää, kärryä, ratasta, kiikkua, sitteriä, äänteleviä mobileja ja vaikka mitä.

Mikäs siinä, mutta vähemmälläkin pärjää. :)

Nuukaiita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
välillä tuntuu et mä olen ainoa joka ei ole hommannut lapselleen trampoliinia, pleikkaria, mönkijää yms. Kai sitä on joidenkin mielestä pihi tai tiukkapipo.
Toinen pihi täälläkin ! mua kummastellaan kun ei oo just tota pleikkaria, ei tramppaa eikä tietsikkaakaan pienessä perheessämme.
mun mielestä 6-vuotias ei vielä em tarvitse !!

Kävelytuoli ja sitteri löytyy (tai nekin on jo mun vanhempien vintillä), mutta mitään muuta ei sitten olla ostettukaan. Ja kaikista turhin, mitä ikinä ollaan ostettu, on ehdottomasti pinnasänky! :kieh: Lahjoitin sen melkeinpä käyttämättömänä pois sitä tarvitsevalle.

vieras
Meillä on melkein kaikkea. Osa on tullut lahjoina osa itse ostettuna. Ihmisiä ja perheitä on momenlaisia. Osaa tavaroista on käytetty ahkeraan osaa vain muutaman kerran. Luulenpa, että kaikki tavat ovat yhtä hyväksyttäviä ja tarpeita on monenlaisia.

Yhteistyössä