Oonko mää oikeesti ihan hullu:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
asumme jo omakotitalossa mutta eilen osui netissä silmiini unelmieni maatila joenrannalla!!tuijotin sitä monta tuntia,puhuin miehelleni siitä ja sekin hetken hurmiossa innostui nähtyään kuvat talosta.Ja nyt oon ollu jo kauan netissä kattomassa taas niitä kuvia:)se on vaan sellanen paikka mistä oon aina haaveillu!mut jouduttas muuttaa nykyseltä paikkakunnalta n 100 kilsan päähän jos ostaisimme sen!mies tosin kyllä jo järkiintyi ja sano et ei kai me nykyistä taloa myydä,puhukaa te mulle järkeä et miten saan unohettua sen talon!!!!

no me tehtiin niin...muutettiin 2km päähän entisestä talosta. Siis alettiin vaan haaveilemaan hiukan isommasta, uudehkosta talosta....asuttiin ennen 80-luvun talossa jossa pikku järkkäämisellä olisi ollut tilaa kaikille meille mutta pöljyyksissään myytiin kavereille se talo. Ja nyt ei kyllä ole muuta tehnyt kuin harmittanut! Siis tässä nykyisessä talossa ei missään nimessä ole mitään vikaa, iso, kiva, uusi, meidän näköinen MUTTA tämä sijainti. Joka ikinen päivä pakkaan lapset, kelkat, pulkat, sukset, koirat, pyörät, luistimet, mitä ikinä tarvitseekaan illan mittaan autoon ja mennään ulkoilemaan entisille nurkille.
Nyt etsitään kiivaasti taloa sieltä "kotoa". Höh, kaikkea sitä..... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko kukaan teistä tehnyt moista että muuttanut omakotitalosta toiseen?

En ole, mutta tekisin niin heti jos se vain olisi mahdollista.

Etkö oo tyytyväinen nykyiseen taloon,vai?mun miehellä oli tää talo valmiina ku tapasin hänet,ja kyllä tässä asua voi ym.mutta mä haluisin asua veden äärellä:)mut luulen et tää haaveily tyssääki siihen et mies järkeilee,eikä suostu muuttamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
onko kukaan teistä tehnyt moista että muuttanut omakotitalosta toiseen?

En ole, mutta tekisin niin heti jos se vain olisi mahdollista.

Etkö oo tyytyväinen nykyiseen taloon,vai?mun miehellä oli tää talo valmiina ku tapasin hänet,ja kyllä tässä asua voi ym.mutta mä haluisin asua veden äärellä:)mut luulen et tää haaveily tyssääki siihen et mies järkeilee,eikä suostu muuttamaan!

Vähän sama tilanne. Asutaan miehen kotitalossa (tosin yhdessä muutettu tänne, mutta miehellä oli tää jo omistuksessa kun tavattiin) ja miehen työ (maanviljelijä) pakottaa meidät asumaan täällä. Kyllähän tässä asua voi, mutta tää ei vaan oo se mun unelmien talo, josta oon haaveillu ihan pikkutytöstä lähtien.

Eli siksi muuttaisin heti, jos tulisi mahdollisuus se oma unelma toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tehkää viikonloppuretki ja käykää tutustumassa siihen myytävään taloon. Tulee joko järki käteen tai sitten vielä palavampi talokuume :)

Hyvä idea:)Jos mies suostuu niin ihan varmasti lähdemme!näytin jo lapsillekki kuvia siitä paikasta:)se ois ehkä n 100 000 kallimpi ku tää meidän nykyinen paikka,joten siksi se ei ihan mahottomuus ole!

Yhteistyössä