Oonko mä tullu vanhaks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ennen vanhaan kun tuli henkkamaukan kuvasto niin mä selasin sitä monta tuntia ja se oli täynnä mieleisiä vaatteita. Piti aina karsia kauheesti jos jotain tilas kun kaikkee ei voinu saada. No nyt vuonna 2010 otin pitkästä aikaa paperisen kuvaston käteen ja aloin selaamaan mitä vaatteita ostan kesäks. Siellä ei ollut yhtään mitään mistä olisin tykännyt, housut oudon mallisia, paidat oudon mallisia, takit loppui puoleen selkään, kengät 12 sentin korolla ja hameet just vesirajan peittäviä. Alusvaatteet oli ainoat joita voisin tilata. Mut en mä nyt pelkillä rintsikoilla ja stringeillä viitti kesää viettää....No jätin tilaamatta sit.

et oo tai mäkin oon. kamalan mallisia vaatteita kuvasto täynnä niinkuin suurin osa noista putiikeistakin. ei mitään ns. perus vaatetta löydy varmaan muualta kuin sokkarilta. siel on sentään ajateltu et niitä pitää voida käyttää eikä vaan näyttää hyvältä ja kiemurrella kun kaik ahdistaa ja tippuu päält

Heh, kuulostaa tutulta. Oonkohan minäkin tullut vanhaksi, kun ei ole enää h&m kuvastoakaan näkynyt, mutta olenkin siirtynyt beeseihin maksipöksyihin, alusmekkoihin, kotimekkoihin ja essuihin, jättänyt kaikenlaiset puolivalmisteet, einekset ja jopa kaupan leivänkin ja pullat ostamatta... meikit, hiusvärit ja muut jäi ajat sitten... ja radio suomi soi :D

Yhteistyössä