Oonko mä nyt ihan nolo mutsi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
... jos ja kun kiellän 6-vuotiasta kuuntelemasta Petri Nygårdia?

Mun mielestä sen vitun ja viinanjuonnin viljelyn nyt van voisi aloittaa vasta vähän myöhemmin, ja ikävän hyvin jää lapselle päähän tuollaiset lörpötykset...=(

Kaveri kun antaa omien penskojensa kuunnella (omapa on asiansa) mut oonko mä nyt ihan k**pää jos pyydän ettei anna silloin kun meidän poika on siellä?

Saako teillä muilla lapset kuunnella/katsella mitä huvittaa?

Joo ei mulla sinänsä mitään Petriä tai mitään muutakaan musiikkia vastaan ole, mutta mun mielestä ne sanoitukset ei todella ole ok pienten lasten korville.

Tietäähän sen mitä älytöntä hokemista siitä taas seuraa...:headwall:

Teineillehän tuo on ihan ok, samaa sivistystasoa k.o. artistin kanssa =)

[QUOTE="abc";25779078]No mä hoilotin ala-kouluikäisenä hectorin juodaan viinaa...
Eikä musta juoppoa tullut.[/QUOTE]

No tuskin kukaan pelkääkään lapsensa muuttuvan naisen sukupuolielimeksi, jos hän kuuntelee vittua viljeleviä sanoituksia. Vähän muusta on nyt kyse...

Kaverin vanhemmille sanoisin, että lapsenne kielenkäyttö on ihan kamalaa kun kyseistä pas... anteeksi, musiikkia on kuunneltu, joten voisko kuuntelua rajoittaa hänen kylässä ollessaan.

[QUOTE="abc";25779078]No mä hoilotin ala-kouluikäisenä hectorin juodaan viinaa...
Eikä musta juoppoa tullut.[/QUOTE]

No en mä nyt sitä tarkoittanut =)

Mut jos sun sanavarasto alle kouluikäisenä oli vittu, horo, näytän keskisormee, mää oon kännissä, missä sää oot? jne. niin kivat sun vanhemmille! =)

En antsais mäkään lasten kuunnella sitä. Meidän lapset kuuntelee mieluiten ac/dc:tä, S.O.A.D:ia, chisua ja adelea. Nuorimmainen oli kavereiltaan kuullu sitä robinia ja nytse haluu kuunnella sitä koko ajan. =)

Joo ja kyllä meillä jokainen saa kuunnella ihan sellaista musiikkia kuin haluaa, toisinaan se on lastenmusaa (hevisaurusta) ja toisinaan Bodomia, tämä oli ihan kielenkäyttökysymys.

Englanninkielistä musaa annan kuunnella ihan mitä vain, mutta suomenkielisen kohdalla blokkailen kyllä roisimpia pois, jos on väkivaltaisin kielikuvia, paljon kiroilua tms.

Siis lapsesi saa kuitenkin leikkiä kaverin kanssa vaikka sekin puhuu sontaa? Muuten ok tapa, mutta ei onnistu perheissä jossa noita murrosikäisiä on jo olemassa...Vai pitäisikö sitoa pienempien korvat kun isojen kaverit puhuu yhtä vee sanaa ja musat soi kaakkoon:)

Siis lapsesi saa kuitenkin leikkiä kaverin kanssa vaikka sekin puhuu sontaa? Muuten ok tapa, mutta ei onnistu perheissä jossa noita murrosikäisiä on jo olemassa...Vai pitäisikö sitoa pienempien korvat kun isojen kaverit puhuu yhtä vee sanaa ja musat soi kaakkoon:)

Perheessä ei ole murrosikäsiä, vaan 4-10 vuotiaita.
Olisi aika rajua kieltää leikkimästä kokonaan tuollaisen hölmön rallattelun takia.
PS. Soitin äidilleen, ja pyysin että josko eivät soittaisi pienempien aikana kun tuppaa jäämään nuo riimit turhankin hyvin päähän. Oli samaa mieltä =)

Meillä ei todellakaan isojen kaverit puhu mitää v- eikä p- sanoja pienen kuullen. Piste. Ei ole onneksi vielä ajankohtaista, mutta täällä ei tartte alkaa teinien kiroilla. Mä kyllä sanon ihan vapautuneesti tuolla kadullakin kiroileville teineille, että siivoavat suunsa, jos on pieniä lähellä. Mä olenkin natsimutsi :saint:

Yhteistyössä