Oonko mä jotenki outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tai no oon mutta nyt tähän tapaukseen liittyen:

Hesburgerin asiakkaille erikoista palvelua | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Kun mun ei tulis mieleenkään ottaa kuvaa, saati lähettää sitä lehdelle tai valittaa asiasta. Tosin tossa ei kerrottu oliko asiakkaat tehny valituksen vai vaan lähettäny kuvan il:lle, mutta joka tapauksessa työntekijä joutui vaikeuksiin ja se nyt yritti vain olla hyvä asiakaspalvelija.

Mua vaan hymyilyttäis, jos ois hyvät lihakset niin saattaisin kommentoida jotain :D. Eikä siis haittaisi yhtään.

Tota mäkään en ymmärrä. Toiset tunkee sisään sulkemisajan jälkeen ja hyvä asiakaspalvelija ei kehtaa heittää uloskaan. Ja vaikeuksiinhan tää kaveri sitten joutui nipottavien ihmisten vuoksi. Osaapahan seuraavalla kerralla sanoa tylysti "Me on jo suljettu!" ja heittää porukan ulos.

Niin ei tulis mieleenkään ottaa kuvia tai valittaa, saati lähettää sitä lehteen. Kaikkein nolointa tuossa on mun mielestä että joku toimittaja rukka on tästä uutisen vääntäny.

kiittäisin myyjää tuhannesti jos viellä päästäisi sisälle,antaisi nvarmaa tippiäkin omaan taskuun noin puolet ruuan hinnasta. en todellakaan haluaisi myyjää vaikeuksiin. itsekkin jouduin myyjänä kerran vaikeuksiin kun tein"ohjeistuksen" vastaisesti kun siitä tarkkasilmäinen katkera työkaveri päätti kertoa HUOH! ja minun teosta ei ollut mitään vahinkoa kenellekkään eikä olisi voinnutkaan olla kunhan ilahdutin erästä eksynyttä lasta.

Yhteistyössä