oonko liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
lahjoja ostanut meidän lapsille: tyttö 6v. saa: Liitu ja magneetti taulun,siihen kirjaimet ja numerot, 4 dvd levyä, yhden pleikka pelin, pehmo rotan, sammakko peli,disco valo,eläin aapisen. bratz pussilakana setin

poika saa 4v.: lego satama jutun,martin,kultapojan pienen,ajoneuvo kirjan, dvd elokuvan,liikenne maton, autot pussilakana setin... olikohan siinä kaikki... eli äkkiä kun laskin niin reilut 300 euroa on meidän lasten lahjoihin mennyt... huh huh... mites muilla.

Paha sanoa onko tuo liikaa, kun ei tiedä sun taloudellista tilannettas. Liikaahan se on vain, jos joudut laskujen takia taloudellisiin vaikeuksiin, mutta jossei siitä ole pelkoa, niin miksi se liikaa olis?

Joku voi tietysti sanoa että yksi lahja per lapsi riittää, mut kukin tyylillään. On meidänkin perheessä niin että tyttö 5kk saa eniten lahjoja vaikkei ehkä ihan kaikkea (ainakaan vielä ) tarttiskaan:D

Kivoja lahjoja teidän muksut saa!

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Paha sanoa onko tuo liikaa, kun ei tiedä sun taloudellista tilannettas. Liikaahan se on vain, jos joudut laskujen takia taloudellisiin vaikeuksiin, mutta jossei siitä ole pelkoa, niin miksi se liikaa olis?

Joku voi tietysti sanoa että yksi lahja per lapsi riittää, mut kukin tyylillään. On meidänkin perheessä niin että tyttö 5kk saa eniten lahjoja vaikkei ehkä ihan kaikkea (ainakaan vielä ) tarttiskaan:D

Kivoja lahjoja teidän muksut saa!

oi kiitos,ei ole rahasta tiukkaa,mutta arvelin vaan että jos olen muihin äiteihin nähden ostellut liikaa... mutta joulu on vaan kerran vuodessa ja lapset joka vuosi suurempia.

[quote="onni"

oi kiitos,ei ole rahasta tiukkaa,mutta arvelin vaan että jos olen muihin äiteihin nähden ostellut liikaa... mutta joulu on vaan kerran vuodessa ja lapset joka vuosi suurempia.

[/quote]

Miksi aina pitää itseään verrata muihin :o :o Tuo oli teidän mielestä hyvä määrä lahjoja, teidän lapsille ja piste.

ööööh... :xmas: miten ton nyt ottaa.... :xmas:

Meillä neiti 7v saa : Kännykän,neulekoneen,kaks semmosta koruaskartelupakettia,tarra/magneettikoneen,semmosen pitkätukkasen barbien(noku äiti sai halvalla :ashamed: ), semmosen meikkistudion,bratz-pianon,virtuaalilemmikin ja pussilakanasetin...

Neiti 5v saa, mikä ihme Barbie se nyt oli millä oli stereot ja kaikki, ja lisäks tommonen samanlainen pitkätukkanen barbie ku siskollaki, prinsessamekkosetin,koruineen kenkineen ja kruunuineen, helmilevyaskartelusetin, puuhasalkun ja haukkuvan, kävelevän villakoiran(vai mikä se olikaan :D )

Ja poika3v saa: prätkähiiri turbonkypärä,ritarivermeet,jättimäinen tiikeri,turtleshahmo,magnetics tikkuja,rummut(voi äiti parkaa),muumien uimahuone,traktori ja peräkärryt,pari uutta pikkuautoja,miniritareita ratsuineen ja linna,pussilakanasetti...

ja yhteisenä saavat vielä pari dvd:tä ja rattikelkan...

Tässä oli siis sekä omasta että miehen isoäidin ja mun isän puolesta ostetut lahjat =) Että mikä on liikaa ja mikä vähän... sopivasti en osaa koskaan... :ashamed:

Minä ostan vaan toiselle pojalle yhden lahjan. Poika on 3 vuotias. Ja kummeilta tulee sitten muutama lahja. En halua että joulusta tulee pelkkä "materiajuhla". Puolivuotiaalle en osta mitään.
Nyt olen varmaan kauhea äiti. :)