Oonko jotenkin outo kun mua ärsyttää miehessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoko?

Vieras
ollaan siis vasta tapailu asteella.
Kun tutustuttiin, sillä oli facebookissa vain muutamia kavereita, oletin että kaikki tuttuja tai sukulaisia, eksäkin. Asia ok mulle.

Mutta nyt, tässä viimeisen kuukauden aikana sen kaverimäärä alkaa jo hipoa kahtasataa, siis kohta melkein 150 uutta kaveria -kaikki ulkomaalaisia NAISIA jotka profiilikuvien perusteella ei mitään taviksia tai rumia ole. Suurin osa poseerauskuvia.

Siis mulle ihan sama jos ihmisella on satoja tuttuja tms. mutta oon vähän hämmentynyt tuosta asiasta. Mulle ainakin ulkomaalaiset miehet pyytelee kavereiksi flirttimielessä tms, joten..

Olewnko siis outo, kun mulle tulee vähän inha olo tuosta.. ?

Tosi hienoa.
Se on kyllä väittänyt että ei "pelaa" useemman kuin yhden kanssa kerrallaan. Ärsyttää.
Mut mistäs minä tiiän tosiaan mitä se noitten kanssa puuhastelee. Hyi.

no seuraa se todennäköisesti kuitenkin etsii vaikkei pelimies olisikaan...ehkä sun pitäis viedä teidän suhdetta vähän vakavammalle tasolle tai sit unohtaa koko ukko

No ei välttämättä mikään pelimies.
Jos on vasta vähän aikasemmin rekkautunut listoille, niin eihän kenelläkään niitä ystäviä alussa ole montaa.
Sitten niitä kerääntyy lisää tottakai.

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
No ei välttämättä mikään pelimies.
Jos on vasta vähän aikasemmin rekkautunut listoille, niin eihän kenelläkään niitä ystäviä alussa ole montaa.
Sitten niitä kerääntyy lisää tottakai.

Niinpä.
Ja joillain, kuten mulla, on kertynyt niitä ulkomaalaisiakin ystäviä vuosien varrelta.
Sitäpaitsi, mitä väliä joillain facebook-tuttavilla on? Jos ap itsekin on tutustunut mieheen FB:ssä niin sitten olisin ehkä varuillani, muuten ihan sama :)