Oonko ihan kamala??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiero

Vieras
Mulla on 2 vuotias muksu ja seurustelen "uuden miehen" kanssa. Ollaan oltu noin 1,5 vuotta yhdessä. Suhteen puolessa välissä puhuttiin toisen vauvan hankinnasta (miehen ensimmäinen siis) mutta nyt ruvennut epäröimään. Aion mennä poistamaan kierukan terkkarille ja sit "ruveta syömään pillereitä" (vessanpönttöön menevät oikeasti) Tuntuu jotenkin tosi kauheelta ja kierolta tehdä näin mutta kun mä haluan toisen lapsen! :( Ja mieskin silloin aikasemmin ihan itse sitä toista ehdotti! mutta nyt ruvennutkin sit salakavalasti puhumaan ihan erilaisesta tulevaisuudesta :(

Mitäpä luulet. Mä en sua tunne enkä ihmisyydestäsi osaa sanoa, mutta jos tosissasi aiot hankkiutua ns. salaa raskaaksi, niin kyllä; tekosi on moraaliton ja väärä. Miestä kohtaan kamala.

Ps. niitä ei saa heittää pönttöön

Miehet suhtautuu aina lapsen hankkimiseen kuin se olisi heille maailmanloppu! Nainen sen suurimman vastuun kuitenkin kantaa joten, jos olet miettinyt asian loppuun asti (jos mies saa tietää esim tästä joskus, voi suuttua ja lähteä yms?) oletko valmis 2 lapsen yksinhuoltajaksi? Jos olet, onnea yritykseesi. Itsestäni ei olisi edes yhden lapsen yh-äidiksi.

Säästä pillerirahat. Mitä semmosia pytylle syötät. Hullun hommaa. Älä painosta miestä, odota aikasi. Mieti kumpi on tärkeämpää, hyvä parisuhde vai sinun haluama lapsi jota mies ei halua.

Yhteistyössä