Oonko aivan julma äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikkohermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heikkohermo

Vieras
Lapset 2v ja 3,5 eivät alkaneet millään päikyille vaikka kuinka yritin. juu, menetin hermoni ja lapset provosoitui tietysti siitä. kun olin aikani riehunut ja laittanut monta kertaa takaisin sänkyyn niin sanoin että nyt laitan kännykkään ajan ja sit kun puhelin piippaa saatte tulla pois omasta huoneesta. nyt sitten testaavat koko ajan että miten reagoin kun he tulevat pois. olen tosi kiukkuinen kun menetin hermoni ja joka kerta tulee "rääkäistyä" et nyt omaan huoneeseen.
äsken 2v tuli pois huoneesta ja kantoi jotain lelua mukana. säikähti kun kävelin häntä vastaan ja pudotti lelun ja juoksi huoneeseen. otin lelun ja viskasin perään. 3,5v sanoi et; äiti oikeesti, älä riehu, ollaan nätisti !!! voi että kun toi satutti. ;(

Niin.Hommahan ei tuollatavalla ainakaan tule toimimaan.
Katso vaikka supernannyt ohjelmaa,sieltä saat järkevämpiä vinkkejä lasten kasvatukseen(jotka eivät satuta lasta millään tavalla)

Mä olen huomannut kaiken tehokkaammaksi tavaksi saada mukelot sänkyyn silloin kun he aloittavat tuon ramppaamisen, otan kädestä kiinni ja talutan takaisin sänkyyn niin etten puhu hänelle mitään koko aikana ja toistan tämän niin monta kertaa kuin tarttee.

Yhteistyössä