Et ole outo...tai sitten me ollaan molemmat outoja
Meilläkin minä hoidin yösyötöt yms, mieheni kun ei kyennyt imettämään :snotty: , ja hänen piti aamulla nousta kouluun/töihin, minun taas ei pitänyt. Tosin meillä ei ole ollut yöhuutajia, ja ollaan nukuttu perhepedissä, eli kummankaan ei ole tarvinnut juosta 15 kertaa yössä lastenhuoneeseen ja takaisin. Jos lapset ovat olleet sairaana samaan aikaan, tai on ollut jokin muu poikkeustilanne, niin mies on toki ihan oma-aloitteisesti auttanut vaikka ottamalla toisen lapsen hoitovastuun minun hoitaessa toisen.
Ruoat teen yleensä minä, minähän olen kotona. Mies tulee töistä siinä iltakymmenen maissa, joten täällä voisi olla aika nälkäistä sakkia jos miehen kokkausta odoteltaisiin :xmas: . Vapaapäivinään mies toki tekee ruokaa, hän tykkää ruoanlaitosta ja on loistava kokki, mutta pääasiassa minä olen se joka kokkaa.
Siivouksenkin suoritan useimmiten minä - mies osallistuu kyllä myös, hän esim. vie aina aamuisin roskat töihin lähtiessään, ja vapaapäivinään tarttuu imurinvarteen tms jos on tarvetta. Useimmiten ei ole. Mies auttaa toki pitämään kotia siistinä siten, että vie roskansa roskikseen, huuhtoo astiansa tiskikoneeseen, vie likaiset vaatteensa pyykkikoriin, yms. Ei siis niin, että mies sotkee ja minä siivoan.
Molemmat saamme harrastaa ja viettää iltaa kavereidemme kanssa aina halutessamme. Ollaan vaan niin laiskoja nykyään, että mieluiten vietetään iltaa yhdessä kotona :snotty:
Mies vastaa 100% meidän perheen elatuksesta, niin kauan kunnes minä menen töihin.
Tasa-arvoisia olemme, ja meille tämä työnjako sopii oikein hyvin. Joillekin puolitutuille meidän ratkaisut tuntuvat vaan olevan ylitsepääsemätön ongelma...