eikös se jossain tanssiryhmässä ollut... ja joku juontaja tapahtumis? seiskan tähtityttönäkin tais olla... itse tiedän irkissä levinneistä linkeistä joskus vuosia sittenAlkuperäinen kirjoittaja onko julkisuudes ollu?:Kuka tää Minna on, ku on ihan ÄLYTTÖMÄN tutun näkönen???
Jotain mietinkin, että ois ollut jossain tanssiryhmässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikös se jossain tanssiryhmässä ollut... ja joku juontaja tapahtumis? seiskan tähtityttönäkin tais olla... itse tiedän irkissä levinneistä linkeistä joskus vuosia sittenAlkuperäinen kirjoittaja onko julkisuudes ollu?:Kuka tää Minna on, ku on ihan ÄLYTTÖMÄN tutun näkönen???
siis hän on lihonut, ei laihtunutAlkuperäinen kirjoittaja Pianza:Onkohan tuon tisseille tehty jotain leikkausta...?Itse olen aikalailla saman kokoinen kuin tuo tuossa "ennen" kuvassa,ja jos laihtuisin noin paljon niin mun tisseistä tulis pelkät nahkaläpykät,ei varmasti pysyis noin kiinteinä! |O
Ohhoh,sorry... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis hän on lihonut, ei laihtunut
Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Seksikkäämpi on tuossa kuvassa missä on pyöreempi.
Jotenkin vaan näyttää siinä paljon itsevarmemmalta ja naisellisemmalta.
Melkein väittäisin että pakko painaa enemmän kuin 65. Näyttää nimittäin lihavammalta kuin minä ja ollaan samanpituisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parempi isompana, kaunis on. Hyvät muodot. Bmi on normaali 163/65
niin minustaki. kuva ei tosin paras mahollinen...Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Minusta kauniimpi pienempänä.
Mene hoitoon, tuo nainen on 163 pitkä ja painaa 65 kiloa. Ei ole ylipainoa. Laske bmi, jos osaat, anorektikko-ihailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei läski kaunista.