Oonkai oikeesti pudonnut ikäistieni junasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
oon aika nuori äiti, lähes kaikilla mun kaverillakin kyllä jo lapsia...
no silti ihmetyttää tää miten facebookissa monilla tai ainakin jollain on JOKA päivä jotain juttuu että: tekis mieli sen ja sen kunniaksi ottaa pari kaljaa tai että tekis mieli lähteä olusille tai että tänään bileilta jne.
kun ite en ota. en ikinä! ni tollanen päivittäin tai vähintään viikottainen statukseen alkoholin mukaan ottaminen on vähän vieras käsite. Ilmeisesti ihmiset sitte käyttää nii paljon alkoholia mitä mainostavat!
tuntuu vaan että yllättävän äkkiä käy niin että hups, siitä iltapullosta onki tullut tapa. ihan ihmettelen sitäkin mihin aina saavat lapsensakin hoitoon!

Mä olen itse suht nuori äiti. Mua ei oo oikeestaan ikinä kiinnostanut se joka viikonloppuna juonti. Ammattikoulu aikana, juotiin asuntolassa paljon, sitä kesti vuoden verran. Siitä meni 2 vuotta kun esikoinen syntyi. Mulla kaverit joilla ei lapsia, tuntuu juovan aika useasti, siis joka viikonloppu, mutta tapansa kullakin.
Mä ite olen baarissa käyny viimeks, hmm...taitaa olla yli 2 vuotta aikaa. Kesällä tuli juotua kaverin häissä, mutta siinäpä ne.. Toki joskus, kerran tai kaks, kahden kuukauden aikana tulee juotua sauna juomana siideri tai pari.

Yhteistyössä