Oon yllättynyt monien naisten piirteistä

• Viestiketjun aloittaja Kundi_Töölöstä
  • Ensimmäinen viesti
Kundi_Töölöstä
Tää juttu tuli BB:stä mieleen, mutta oon mä vastaavaa viime aikoina kohdannut aika paljon muutenkin. Kun toi Suvi ja Veera menivät sinne päiväkirjahuoneeseen, niin olivat aivan pikkuhousut märkinä kun kokeilivat sen ukon paikkoja yms.

Muutenkin huomannut, että todella moni nainen on hirveen fyysinen ja siihen päälle pinnalliset seikat saa housut märiks: ulkonäkö, lihakset, valta (kuviteltu tai todellinen), pukeutuminen jne. jne.

Aina kuvitellut että naiset on sellaisia eteerisiä ja että henkisen puolen asiat merkitsee enemmän ja näin. Mutta taitaa olla nykyään aika lailla toisin. Puheissaan naiset kyllä yleensä vielä ovat olevinaan hillittyjä jne. Mutta totuus on aika usein toinen. Ja kyllähän sen aika usein näkee sit kun saavat alkoholia... Aika nopeesti menee hyvin alkukantaiselle osastolle. Vietit vie ja ne vietit haluaa voimakasta miestä (tai kuvitelmaa siitä).

Noh jonkun verran tunnen toisenlaisiakin, mutta ovatko nämä vain teeskentelijöitä vai miten homma menee? Kertokaas nyt.

nnnooo
No en ole ikinä tajunnut, miksi ja miten naiset nyt haluiltaan niiiin kovasti miehistä poikkeaisivat. Kulttuuri ja tavat ovat vain pakottaneet naiset esittämään (aikoinaan) siveyden sipulia, mistä johtuen miehille on syntynyt tämä valtava harhaluulo, joka alkaa vasta tänä päivänä vähän murentua.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24830038:
No voin omasta puolestani todeta, että tuli aikamoinen häpeän tunne kun noita kahta tai lähinnä niiden käytöstä katseli :$

Ihan uskomatonta :O
En nähnyt, mutta uskoisin, että siinä oli huumoriakin mukana.

Töölön_kundi
No en ole ikinä tajunnut, miksi ja miten naiset nyt haluiltaan niiiin kovasti miehistä poikkeaisivat. Kulttuuri ja tavat ovat vain pakottaneet naiset esittämään (aikoinaan) siveyden sipulia, mistä johtuen miehille on syntynyt tämä valtava harhaluulo, joka alkaa vasta tänä päivänä vähän murentua.
Niin... Onko se sitten niin. Mä luulen kuitenkin, että biologia vaikuttaa aika paljon ja että ne naisten vietit on kuitenkin erilaiset. Voivat olla jopa vahvemmat kuin miehillä, mutta...

"eee"
Alkuperäinen kirjoittaja Töölön_kundi;24830042:
Niin... Onko se sitten niin. Mä luulen kuitenkin, että biologia vaikuttaa aika paljon ja että ne naisten vietit on kuitenkin erilaiset. Voivat olla jopa vahvemmat kuin miehillä, mutta...
Nimenomaan biologia vaikuttaa. Miehet ovat evoluution myötä oppineet haluamaan naisellisia, hedelmällisen näköisiä naisia (=iso vyötärön ja lantion suhde, kurvikkuus ja rinnat kertovat hedelmällisyydestä), naiset taas ovat oppineet etsimään alfa-urosta, suojelevaa ja metsästävää laumanjohtajaa, joka on laumassa hyvässä asemassa, hyvässä fyysisessä kunnossa, pystyy puolustamaan perhettä jne.

Eikös se nimenomaan biologiaa ole? Vai minkä biologisen syyn sä keksisit sille, että nainen himoitsisi "sisäisesti kaunista" miestä?

"Pikkuinen Jättiläinen"
No voin omasta puolestani todeta, että tuli aikamoinen häpeän tunne kun noita kahta tai lähinnä niiden käytöstä katseli :$

Minustakin noiden käytös oli aika noloa :D Ehkä osa siitä selittyy siitä jännityksestä ja kun eivät ole muita ihmisiä nähneet moneen viikkoon. Mutta etenkin sen Veeran käytös on noloa, johan se on sanonut pari viikkoa sitten että jos tulee uusia, hyvännäköisiä miehiä niin Salar saa jäädä (ei ehkä ihan sanatarkasti noin, mutta tuota siis tarkoitti). Ei mitenkään järin fiksulta vaikuta..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kundi_Töölöstä;24830001:
Tää juttu tuli BB:stä mieleen, mutta oon mä vastaavaa viime aikoina kohdannut aika paljon muutenkin. Kun toi Suvi ja Veera menivät sinne päiväkirjahuoneeseen, niin olivat aivan pikkuhousut märkinä kun kokeilivat sen ukon paikkoja yms.

Muutenkin huomannut, että todella moni nainen on hirveen fyysinen ja siihen päälle pinnalliset seikat saa housut märiks: ulkonäkö, lihakset, valta (kuviteltu tai todellinen), pukeutuminen jne. jne.

Aina kuvitellut että naiset on sellaisia eteerisiä ja että henkisen puolen asiat merkitsee enemmän ja näin. Mutta taitaa olla nykyään aika lailla toisin. Puheissaan naiset kyllä yleensä vielä ovat olevinaan hillittyjä jne. Mutta totuus on aika usein toinen. Ja kyllähän sen aika usein näkee sit kun saavat alkoholia... Aika nopeesti menee hyvin alkukantaiselle osastolle. Vietit vie ja ne vietit haluaa voimakasta miestä (tai kuvitelmaa siitä).

Noh jonkun verran tunnen toisenlaisiakin, mutta ovatko nämä vain teeskentelijöitä vai miten homma menee? Kertokaas nyt.
Käännös: waaaaah, miksei naiset haluu mua, rasvalettiä ruipeloa jonka naama on kuin petolinnun peräsin, mähän oon niin kiva niinku sisältä???? PS: vain kauniit naiset kiinnostaa!

Vastaus: voi kyynel.

mulle tulis häpeän tunne jo pelkästään sen ohjelman katsomisen takia. :D

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24830453:
mulle tulis häpeän tunne jo pelkästään sen ohjelman katsomisen takia. :D
Jep, kyllä mullekkin monasti tulee tuo häpeän tunne, liekö sitten myötähäpeän, mutta välillä on oikeasti kiehtovaa katsella miten ihminen käyttäytyy kun sen rajoja koetellaan.

En itsekkään seuraa mitenkään päivittäin ko ohjelmaa, mutta jokin siinä välillä vetää puoleensa :whistle:

"vieras"
no mutta siinähän on tietysti ollut kyse siitä kun nykynaiset ei ole kiinnostuneita itsensä sivistämisestä tai muusta kuin julkisuudesta niin sitten unohtuu alkeellisimmatkin käytöstavat, luullaan et on ihan ok sanoo mitä vaan eikä tajuta ettei kaikesta voi puhua julkisesti. Sivistynyt ihminen hoitaa seksiasiansa ihan neljän seinän sisällä mut noi bb-tyypit ei vaan tajua mistään mitään.

HBL
Alkuperäinen kirjoittaja Kundi_Töölöstä;24830001:

Aina kuvitellut että naiset on sellaisia eteerisiä ja että henkisen puolen asiat merkitsee enemmän ja näin. Mutta taitaa olla nykyään aika lailla toisin.
Olet valitettavasti out of date.

Rakastelu = booring.

Ryhdy panomieheksi!

Yhteistyössä