Oon uusi täällä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeeeee

Vieras
Miten täällä palstalla kuuluu toimia? Ennenkuin luon tunnuksen niin kerrotteko mitä ei saa tehdä ja niin pois päin? En oikeen uskaltanut kysellä muussa ketjussa. Eli esikko syntyy pian.... LA on 1.5. :)

Olen 25vee ja harrastan vai meijän hevosia. :) Voi hitto mä kuullostan idiootilta. :D No joo, idiootti eka-lapsi-tulossa-kysyn-tyhmiä-ILMOTTAUTUU! :) MOI O/

No kyllä täällä aika paljon saa tehdä. Ei saa haukkua muita keskustelijoita tai vainota jotakuta, mutta eihän sitä kukaan kerkeä valvoa. Tuskin haluat tehdä mitään mikä ei ois luvallista. Niin joo ei saa mainostaa esimerkiksi omaa kauppaansa eikä saa myydä mitään.

No kyllä täällä aika paljon saa tehdä. Ei saa haukkua muita keskustelijoita tai vainota jotakuta, mutta eihän sitä kukaan kerkeä valvoa. Tuskin haluat tehdä mitään mikä ei ois luvallista. Niin joo ei saa mainostaa esimerkiksi omaa kauppaansa eikä saa myydä mitään.

erittäin hyvä neuvo itse kullekkin

Älä kerro liikaa itsestäsi. Älä ole liian avoin. Älä sorru palstalaisten perisyntiin: lauma-ajatteluun. Ole yksilö. Samat säännöt täällä pätevät kuin kaikkialla muuallakin netin syövereissä. Mutta yritä kuitenkin olla rehellinen. Muista, ettei kukaan voi olla joka asiassa pidetty ja rakastettu. Parempi olla rehellinen ja saada paskaa niskaan kuin olla epärehellinen ja saada paskaa niskaan. Kasvata panssari, joka kilpistää panettelijoiden parjaukset.

Pääasiassa täällä on oikeasti kivaa. Minulle tämä palsta on silkkaa rentoutumista. Mutta liika herkkyys on pahasta. Ja muuten... mitä tulee tuohon liialliseen avoimuuteen, minustakin tiedetään täällä jo vaikka mitä ja minut on haukuttu vaikka mistä, vaikken edes ole kovin kauan palstalainen ollut. Silti tämä on vielä hauskaa. Kehittävääkin. Jollain tasolla.

Tervetuloa siis! Hyppää rohkeasti sekaan vaan!

Yhteistyössä