Oon tosi tylsistyny, masentunu kotona olemiseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Hoitovapaalla olen, 10kk lapsen kanssa.. Olen tähän mennessä nauttinut kotona olemisesta, enkä missään nimessä halua laittaa lasta vielä hoitoon.
Nyt vaan on niin että oon niiiiiiin tylsistynyt tähän olemiseen. On varmasti mielikuvituksen puutetta, mutta en keksi meille lapsen kanssa tekemistä päivisin... Mitä muut teette tuon ikäisen kanssa????

Meillä muksu 10kk just nyt. Mua helpottaa kotona olemiseen se, että tiedän lapsen lähtevän syksyllä hoitoon. Kaikkee ollaan kokeiltu, käyty kerhoissa,tavattu kavereita,shoppailtu,matkusteltu,uitu...ei vaan oo mua varten tää kotona mätäneminen.

Yritä nauttia siitä, koska lapsesi on puolen vuoden päästä jo viimeinkin kunnon taapero, jonka perässä saat juosta. Nyt on vielä varmaan helpohko käydä eri paikoissa. Ja tuo aika on niin pian ohi, ettet huomaakaan kun joudut jo lähtemään töihin.

ulkoillaan sen verran mitä tyttö viihtyy pulkassa tai vaunuissa. Sit taas kovilla pakkasilla tuntuu et jumitetaan vain kotona.. Odotan niin kevättä, uskon et sit ollaan taas vauhdissa ja ulkoilu helpompaa pienen kanssa!

Ihmisiä kannattaa tavata. Ja joku oma projekti on kiva ottaa työn alle. Sisusta, maalaa seinät, kirjoita kirja, opiskele, ompele vaatteita... Tuossa kaverin tai itse käyttämiä. Kuntokuuri. Aika monelle tulee halu tehdä jotain uutta juuri lapsen ollessa noin 10kk.

Yhteistyössä