Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No ymmärtäisin tuon "leikkikalun", jos välillämme ei olisi rakkautta. Mutta tämä mies vakuuttaa ja vannoo rakastavansa minua eniten maailmassa. Ei rakasta vaimoaan läheskään yhtä paljon kuin minua. En ole miehelle mikään "panopuu" eikä mies käytä minua hyväkseen taloudellisesti tai muuten. Kyllä, tämä on aitoa rakkautta välillämme.
Mies vakuuttaa ja vannoo, mutta teot todistavat aivan päinvastaista:(
 
Viestittelyä 24/7 (josta osa tuhmiakin), tapaamisia autossa silloin tällöin, soiteltukin muutaman kerran. Mutta tärkeintä on se, että rakastamme toisiamme valtavasti ja myös kerromme sen toisillemme. Ja sinun mielestäsi mitään suhdetta ei ole?
Määritelköönsä kukin asiansa niinku haluaa, mutta ite en tuossa nää suhdetta, enkä kyllä uskos tuommosessa tapauksessa mihinkään rakkauden tunnustuksiinkaan :rolleyes:
 
Viestittelyä 24/7 (josta osa tuhmiakin), tapaamisia autossa silloin tällöin, soiteltukin muutaman kerran. Mutta tärkeintä on se, että rakastamme toisiamme valtavasti ja myös kerromme sen toisillemme. Ja sinun mielestäsi mitään suhdetta ei ole?
Mutta pointti on siinä ettei hän halua sun kanssa yhteistä elämää, ei halua eikä aio erota, ei usko yhteiseloon ei vaikka vaimo itse lähtisi tai kuolisi....
''Mä rakastan sua'' ja pienet hätäiset suukot eivät merkitse loppupeleissä yhtään mitään, jos toinen ei halua tuon enempää sun kanssa olla ja se, että kaiken pitää tapahtua piilossa sais mut ainakin tuntemaan etten ole tarpeeksi hyvä hänen silmissään tai hän häpeää tai pelkää jonkun tuttunsa näkevän.
 
Mutta pointti on siinä ettei hän halua sun kanssa yhteistä elämää, ei halua eikä aio erota, ei usko yhteiseloon ei vaikka vaimo itse lähtisi tai kuolisi....
''Mä rakastan sua'' ja pienet hätäiset suukot eivät merkitse loppupeleissä yhtään mitään, jos toinen ei halua tuon enempää sun kanssa olla ja se, että kaiken pitää tapahtua piilossa sais mut ainakin tuntemaan etten ole tarpeeksi hyvä hänen silmissään tai hän häpeää tai pelkää jonkun tuttunsa näkevän.
Fiksu mies saa heikot naiset tanssimaan oman pillinsä (ja pilinsä) mukaan...
 

Yhteistyössä