Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö sua yhtään häiritse olla syypää miehen "aviorikokseen"? Entäs miehen lapset? Mitäs he on mieltä, kun isä käy panemassa vierasta? Ja mitäs se vaimo? Otatko omalletunnollies myös sen jos se sen jälkeen, kun asia selviää, tekeekin vaikka itselleen jotain? Tai masentuu niin, että ei pysty tekemään enää töitä --> menee toimeentulo.

Ei tommosella jutulla ole tulevaisuutta. Mieti nyt itsekin. Jos se ei kerran halua erota vaimostaan, sillon siinä on vaan yks viesti - sä olet pelkkä panopuu ja miehen egon pönkittäjä ("saa nuorempaa"). Ja totta hel..tissä miehet lirkuttelee rakkaudesta tarkoittamatta luitenkasn sitä, jotta ne vaan saa pesää. Ne on just niin yksinkertaisia (mut ne ei tajua, että naiset tajuaa sen, paitsi tyhmät naiset jotka siihen ansaa lankee). Mutta kuinka yksinkertainen ja naiivi SÄ oikein olet?
En oo ensimmäinen enkä viimenenkään jonka kanssa pettää ni eipä juuri häirihe. Lapset ottaa raskaimmin jos saavat tietää ja se vähän vaivaa kyllä. Vaimo tietää varmasti jo jotain. Tuo ei oo lirkutellu mitään, miulle käy tämä tilanne ihan hyvin enkä ole missään vaiheessa edes odottanu että eroaisivat.
 
Eihän se koskaan oo ok. mut oon kuitenki realisti, en kuvittelekkaan että ois miullekkaan uskollinen jos semmonen ihme tapahtus. Toisaalta hän tietää kyllä että samalla mitalla saa sitte takas
Mä olen samanlainen, siis tuossa ajatuksessa, että jos mulle tehdään niin se antaa mullekin luvan toimia samoin...mutta taas toisaalta eihän tollanen voi ikinä olla onnellinen suhde, jos tiedostaa ettei toinen tule olemaan sulle uskollinen. Vai voiko muka olla?
 
  • Tykkää
Reactions: RehuLeski
Mä olen samanlainen, siis tuossa ajatuksessa, että jos mulle tehdään niin se antaa mullekin luvan toimia samoin...mutta taas toisaalta eihän tollanen voi ikinä olla onnellinen suhde, jos tiedostaa ettei toinen tule olemaan sulle uskollinen. Vai voiko muka olla?
Ei voikkaan olla, tiiän sen ainoastaan avoimena suhteena vois toimia, mutt vastapuoli on alkanu olemaan mustasukkanen tässä kesän aikana ‍
 
Mustasukkaisuuskaan ei ole hyvä asia, sellanen pienen pieni menettelee joo, mutta entäs kun se muuttuu sairaalloiseksi ja kuvaan astuu väkivalta
Tiedän kyllä, eksä oli sairaalloisen mustis ja se käytöshän se ajoi miut pettämään tämän kanssa. Siis kun aina epäili ja syytti että oon pannu vaikka ja kenen kanssa ja kuitenkin olin 15 vuotta uskollinen niin yhtenä viikonloppuna totesin ett paskanko väliä, antaa palaa vaan.
Tää on vielä semmosta pientä ja tervettä mustasukkasuutta mitä parisuhteessa normaalistikkin vois olla, mutta ongelma on siinä ettei olla parisuhteessa
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän kyllä, eksä oli sairaalloisen mustis ja se käytöshän se ajoi miut pettämään tämän kanssa. Siis kun aina epäili ja syytti että oon pannu vaikka ja kenen kanssa ja kuitenkin olin 15 vuotta uskollinen niin yhtenä viikonloppuna totesin ett paskanko väliä, antaa palaa vaan.
Tää on vielä semmosta pientä ja tervettä mustasukkasuutta mitä parisuhteessa normaalistikkin vois olla, mutta ongelma on siinä ettei olla parisuhteessa
Niin, ette ole parisuhteessa ja hän on jo nyt mustasukkainen...entäs jos olette jossain vaiheessa parisuhteessa ja se mustasukkaisuus muuttuu vaaralliseksi?
Siitä ei niin vaan sitte pääsekkään pois.
 
Niin, ette ole parisuhteessa ja hän on jo nyt mustasukkainen...entäs jos olette jossain vaiheessa parisuhteessa ja se mustasukkaisuus muuttuu vaaralliseksi?
Siitä ei niin vaan sitte pääsekkään pois.
Ois se muuttunu jo, sen verran yhessä kuitenkin ollaan ja mie oon nykyään aika meneväistä sorttia. Toki tuosta jos pahenee ni osaan lähteä, sen verran kokemusta aiheesta.
 
Oletko onnellinen?

Jos olet, niin miksi ja mistä?
Jos et, niin miksi et?
Olen onnellinen. Siitä että miulla on elämässäni ihminen jonka kanssa voidaan puhua ihan mistä vaan ja jonka kainaloon illalla käpertyä. Joka tukee minuu miun työhommissa sekä arvostaa ja ymmärtää miten paljon vastuuta työssäni kannan. ja lopulta kuitenkin antaa mennä miten vaan vaikka vähän osoittaa mustasukkasuutta jos porukassa on vapaita omanikäsiä miehiä.
 
vierailija
Olen onnellinen. Siitä että miulla on elämässäni ihminen jonka kanssa voidaan puhua ihan mistä vaan ja jonka kainaloon illalla käpertyä. Joka tukee minuu miun työhommissa sekä arvostaa ja ymmärtää miten paljon vastuuta työssäni kannan. ja lopulta kuitenkin antaa mennä miten vaan vaikka vähän osoittaa mustasukkasuutta jos porukassa on vapaita omanikäsiä miehiä.
Miten rakastajasi vaimo reagoi siihen, että mies viettää öitä kanssasi?
 

Yhteistyössä