Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Riittääkö sulle tollanen ''rakkaus''?
Hän ei suostu tapaamaan sua enää julkisesti missään vaan kaiken täytyy tapahtua salassa, eli pelkää törmäävänsä tuttuihin ja että vaimo saa tietää? Ei suostu eroamaan vaimostaan, mutta pelkää jäävänsä hänelle kiinni? Erolle ei ole mitään estettä (näin kirjoitit toisessa ketjussa), mutta hän ei jostain salatusta syystä sitä aio tehdä missään tapauksessa?
No hän on kaupungissamme melko tunnettu henkilö eli tieto tapailustamme voisi herkästi mennä hänen vaimonsa tietoon. Niin, hän ei halua, että vaimonsa saa tietää suhteestamme. Ei halua erota vaimostaan koskaan. On sanonut myös, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta,vaikka vaimonsa ottaisi hänestä eron tai kuolisi. Rakastaa kuitenkin minua eniten maailmassa.
 
No hän on kaupungissamme melko tunnettu henkilö eli tieto tapailustamme voisi herkästi mennä hänen vaimonsa tietoon. Niin, hän ei halua, että vaimonsa saa tietää suhteestamme. Ei halua erota vaimostaan koskaan. On sanonut myös, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta,vaikka vaimonsa ottaisi hänestä eron tai kuolisi. Rakastaa kuitenkin minua eniten maailmassa.
Tää on jo säälittävää, valitettavasti
 
No hän on kaupungissamme melko tunnettu henkilö eli tieto tapailustamme voisi herkästi mennä hänen vaimonsa tietoon. Niin, hän ei halua, että vaimonsa saa tietää suhteestamme. Ei halua erota vaimostaan koskaan. On sanonut myös, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta,vaikka vaimonsa ottaisi hänestä eron tai kuolisi. Rakastaa kuitenkin minua eniten maailmassa.
Ihan yhtälailla miulla vastapuoli tunnettu, mut ei tunnu välittävän yhtään siitä jos joku saa tietää
 
Miksi "säälittävää"? Minulle riittää tämä hetki ja tietoisuus siitä, että mies rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta maailmassa. Ja tulee rakastamaan ikuisesti. Ehkä hän ei näe esim. avioliittoa kanssani, jos jää yksin. Voimme kai jatkaa tällaista suhdetta edelleen.
No jos se siulle riittää ni mikäs siinä. Ainahan sitä voi ihelleen uskotella mitä vaan, kuten ett toinen rakastaa.
 
Miksi "säälittävää"? Minulle riittää tämä hetki ja tietoisuus siitä, että mies rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta maailmassa. Ja tulee rakastamaan ikuisesti. Ehkä hän ei näe esim. avioliittoa kanssani, jos jää yksin. Voimme kai jatkaa tällaista suhdetta edelleen.
Mutta etkö kaipaa yhteistä elämää, yhteisiä lapsia, julkisesti liikkumista yhdessä ja yhteisiä iltoja edes hänen kanssaan ellei jopa yhteisten ystävien kanssa?
 
  • Tykkää
Reactions: RehuLeski
vierailija
Mutta etkö kaipaa yhteistä elämää, yhteisiä lapsia, julkisesti liikkumista yhdessä ja yhteisiä iltoja edes hänen kanssaan ellei jopa yhteisten ystävien kanssa?
Olemme jo lapsentekoiän ohittaneita, miehellä aikuiset lapset, minun lapseni kouluiässä. Ja niin mielelläni viettäisin hänen kanssaan muutenkin aikaa kuin nuo nopeat 15 minuutin suukottelut noin kerran kuussa. Uskon ja toivon, ettö hän vielä muuttaisi mieltään ja eroaisi vaimostaan, Hän saisi minusta hyvän ja rakastavan, jos ei nyt ihan vaimoa, niin tyttöystävän. En tiedä, mikä suhteessamme on vikana, kun hän ei halua minua ikiomakseen. Olen miettinyt sitä, että jännittäisikö häntä ruveta lapsieni "varaisäksi", sillä tietysti minun lapseni olisivat vuoroviikoin minulla.
 
Olemme jo lapsentekoiän ohittaneita, miehellä aikuiset lapset, minun lapseni kouluiässä. Ja niin mielelläni viettäisin hänen kanssaan muutenkin aikaa kuin nuo nopeat 15 minuutin suukottelut noin kerran kuussa. Uskon ja toivon, ettö hän vielä muuttaisi mieltään ja eroaisi vaimostaan, Hän saisi minusta hyvän ja rakastavan, jos ei nyt ihan vaimoa, niin tyttöystävän. En tiedä, mikä suhteessamme on vikana, kun hän ei halua minua ikiomakseen. Olen miettinyt sitä, että jännittäisikö häntä ruveta lapsieni "varaisäksi", sillä tietysti minun lapseni olisivat vuoroviikoin minulla.
Nyt miekin oon *sanaton*
 
vierailija
Olen onnellinen. Siitä että miulla on elämässäni ihminen jonka kanssa voidaan puhua ihan mistä vaan ja jonka kainaloon illalla käpertyä. Joka tukee minuu miun työhommissa sekä arvostaa ja ymmärtää miten paljon vastuuta työssäni kannan. ja lopulta kuitenkin antaa mennä miten vaan vaikka vähän osoittaa mustasukkasuutta jos porukassa on vapaita omanikäsiä miehiä.
Tiedätkö, onko tämä mies onnellinen?

Aikuisia olette, joten tietänette kumpikin, mitä teette. Hyvä kuitenkin, että onnellisuutta, tyytyväisyyttä löytyy. Sillä onhan tuossa kuitenkin raskas kuvio elettäväksi, taustalla häilyy paljon tummia sävyjä.
 
Tiedätkö, onko tämä mies onnellinen?

Aikuisia olette, joten tietänette kumpikin, mitä teette. Hyvä kuitenkin, että onnellisuutta, tyytyväisyyttä löytyy. Sillä onhan tuossa kuitenkin raskas kuvio elettäväksi, taustalla häilyy paljon tummia sävyjä.
On sanonu olevansa onnellinen sillon kun oon paikalla, mut humalassa sanottu niin en paljoo painoo sille laita. Onhan tässä kantamista, mut näillä mennään.
 
Kuka poisti sen itsensä arvostamisen tästä? Oli täysin oikeessa! Mie sentään näköjään tiiän missä mennään ainakin omasta puolestani enkä oo mikään sinisilmänen idiootti joka ei itseään tai omaa elämää arvosta kovin korkeelle :oops:
 
vierailija
Riittääkö sulle tollanen ''rakkaus''?
Hän ei suostu tapaamaan sua enää julkisesti missään vaan kaiken täytyy tapahtua salassa, eli pelkää törmäävänsä tuttuihin ja että vaimo saa tietää? Ei suostu eroamaan vaimostaan, mutta pelkää jäävänsä hänelle kiinni? Erolle ei ole mitään estettä (näin kirjoitit toisessa ketjussa), mutta hän ei jostain salatusta syystä sitä aio tehdä missään tapauksessa?
Mietin koko yön näitä viestejä. Pikkuhiljaa alkoi tulla mieleeni hieman epäileviä ajatuksia tämän "toisen miehen" suhteen. Hänellä on työpäivinä aikaa viestitellä useita tunteja, mutta tapaamisiin aikaa ei "työkiireiden" takia riitä kuin ehkä 15-20 minuuttia. Ja tapaamisiinkin on "ehtinyt" vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Paikkaan, jossa tapailemme, mies ajaa muutaman minuutin. Olen pyytänyt, että tapaisimme kiireettä työpäivän jälkeen, mutta se ei onnistu, koska haluaa olla kotona aina tiettyyn aikaan.

Olen entistä enemmän sekaisin ja rikki tästä tilanteesta. En haluaisi lopettaa suhdetta, koska rakastan miestä niin paljon, että voisin erota hänen takiaan omasta miehestäni, mutta mikä on lopputulos? Pelottaa, että toinen mies saattaa jopa jättää minut. Voiko hänen rakkautensa minuun yhtäkkiä loppua?
 

Yhteistyössä