Oon raskaana rv10 ja tämä jatkuva nälkä on lähtenyt ihan käsistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyseessä kolmas raskaus, joten ihan ensimmäistä kertaa ei olla pappia kyydissä. Mutta tällä kertaa tämä nälkä on lähtenyt ihan käsistä. Voisin syödä KOKO ajan ja valtavasti. Onko muilla ollut vastaavaa? Pelkään olevani valtava pallo, kun tämä odotus päättyy.

OI muistan saman esikoisesta:) Pystyin syömään vaikka kattilallisen perunoita! Muistan kerran tösitä tullessani kun oli pakko pysähtyä kauppaan ja ostaa lauantaimakkarapaketti ja syödä se siinä parkkipaikalla......:):):) Meillä ei jääkaapista löydy koskaan kyseistä makkaraa normaalisti. Esikoisesta tuli noin 18kg ja kuopuksesta (ei ollut noin rajua ruokahimoa) tuli 20kg. Nyt samoissa kuin ennen raskautta.

ONNELLISTA ODOTUSTA!!!!!

Mulla oli 3. raskaudessa viikoilla8-11 jatkuva nälkä. Vaikka olisin juuri syönyt ison lautasellisen ruokaa, kiljuva nälkä iski viimeistään puolen tunnin päästä ruokailusta. Heräsin jopa yöllä syömään kun en pystynyt olemaan nälkäni kanssa. Noiden viikkojen aikana painoa tuli kuitenkin vain 500g. Mitään muite oireita raskaudesta ei ollut. Tyttöraskaus kyseessä. Pojista samanlaista nälkää ei ole tullut.

Esikoinen on tyttö, muistan hämärästi hänen raskausajaltaan, että pakotin mieheni pysähtymään jollekin räkäiselle snägärille, kun oli pakko saada nakkisämpylä. :D Kuopus on poika, hänen raskausajaltaan en tällaista ahmimishimoa muista.

Molemmista raskauksista tullut 14 kg painoa.

Nälkä täälläkin on aivan järkyttävä, nytkin samalla syön munakasta. Viikkoja 15+2 ja hassuinta on että kahdessa ekassa raskaudessa ei tällaista nälkää ollut ja tyttöjä molemmat. Nyt kaiketi sitten poika tulossa. :D

Mulla rv 13+4 ja kuukauden päivät se nälkä on vaivannu. Oon miettiny että voiko se oikeasti olla nälkää vai vaan jotain näläntunnetta.... sellainen tunne tosiaan että ihan kamala nälkä ja vatsa alkaa kurisee nälästä ihan just. Ei kivaa... luulempa että paino on tässä alussa mulla noussutkin ihan liikaa. Pitäs malttaa kokeilla että ku jos se nälkä iskee puolituntia syömisestä, ois vaan syömättä ja kattos mitä tapahtuu. Mun järki sanoo ettei vois olla nälkä puolituntia siitä ku on kunnolla syöny :D

Eka raskaudessa ei kiljuvaa nälkää ja söin salaatteja ym terveellistä, mitään hampurilaisia ym ei tehnyt ollenkaan mieli, painoa tuli 8 kg.
Toisessa raskaudessa söin myös niitä hampurilaisia, karkkia ym herkkua, joskus juurikin jatkuvasti, painoa tuli 10kg.
Molemmat lapset ovat poikia.

Mulla oli pojasta kamala ja 24/7 nälkä joka ei kyl puntarissa näkyny. Mies naureskeli kun mä hiippasin jääkaapille yölläkin. Lapsi oli keskikokoa syntyessään, johonkin se mun syömä ruokamäärä meni. Söin siis kahden edestä lihomatta.

Mulla pahat nälät ja valtavat syömiset juurikin ihan alkuvaiheessa raskautta. Painoa saanutkin kai tulla lisää ja sitten se painonnousu stoppaa, vähenee selvästi. Syön ihan mitä huvittaa mutta yrittänyt lisätä kasvisten ja hedelmien käyttöä terveysvaikutusten takia. Useimmiten olen painanut synnytyksen jälkeen/ muutama kk synnytyksen jälkeen saman verran kuin aiemmin.

Yhteistyössä