Oon paossa pojan huutoa -mikähän muuten kopsahti...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwe

Vieras
Vajaa 2v poika oli ihan rauhassa sängyssään 5 min, mutta sitten sisko päätti vähän jutella omassaan ja poika sai hirveen raivarin (oli kai juuri nukahtamassa ja havahtui). Nyt se on siis huutanut 1,5 tuntia, eikä saada sitä millään rauhoittumaan saati nukahtaamaan :( Sylissä itkee kun on nii väsynyt, sängyssä itkee, nyt mies meni sen kans meidän sänkyyn ja otti tiukasi kainaloon. Minä tulin työhuoneeseen vähän korviani lepuuttamaan.

Äsken kopsahti joku, tippukohan se sängystä, tai vain potkas seinää tai sängynpäätyä (se on vähän löysä niin kolisee)...? Saispa jo rauhan, alkaa käydä hermoon tällanen! Ei meidän lapset kovin hyviä muutenkaan ole nukkumaan, se sisko onneksi nukahti toisen huudosta piittaamatta nopsaan.

Meilläki vajaa 2-vuotiaalla on just tollasta tällä hetkellä :( Jos päikkärit jää välistä, käy nukkumaan suht helposti mutta jos herää niin on helvetti irti. Tänään nukku päikkärit joten kirku ehkä tunnin jonka jälkeen otin sohvalle kattoo telkkaa mun kanssa. Siihen sitte nukahti ja äsken kannoin sänkyynsä. Luultavasti kömpii meijän sänkyyn viimeistään kahden aikaan yöllä. Toivottavasti olis vaan joku kausi. Käy jo sääliks naapureita :/

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
No kantsisko nyt kuitenkin tarkastaa mikä kopsahti, kuulostaa aika kauheelta, että äiti istuu tietsikalla ja miettii et mikä kopsahti..

Jos minä ymmärsin tuon tekstin oikein, niin siellä on jo isä rauhoittelemassa.. Mihin siellä äitiä tarvitaan, viemään isältä auktoriteetti?

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
No kantsisko nyt kuitenkin tarkastaa mikä kopsahti, kuulostaa aika kauheelta, että äiti istuu tietsikalla ja miettii et mikä kopsahti..

No on sillä lapsella ihan luotettava ja järkevä isä siinä vieressä, kyllä se huutais jos olis jotain kamalaa! En mee turhaan häiriimään.

Yhteistyössä