oon nyt tajunnut et pukeudun liian nuorekkaasti, mut miten voi muuttaa tyyliä jos pitää uusia kaikki

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
eikä oo rahaa paljoo. Mä oon 45 ja käytän farkkuja, niissä on usein kulutuksia ja kuviointia. Tiukkoja toppeja ja trikoopaitoja, tää on melkein mun univormu, talvella toppatakki ja sit on lyhyt tiukka villakangastakki ja pari nahkatakkii. Mistä voi alkaa, tytär huusi aamulla ettei lähde minnekään kun ei kehtaa kulkee mun kaa. Mun mielestä noi on ihan perusvaatteita.
 
jepujee
Ihan voit kyl käyttää perus trikoopaitoja ja toppeja, kunhan ne on niitä eikä mitään dorkamaisella teinitekstillä ja glitterillä varustettuja kolme kokoo liian pieniä.

Älä tee kuten 55v, XXL-kokoinen anoppini joka kulkee leopardikuosisessa M-koon tuubimekossa ja legginsseissä/ kuluneissa, reikäsissä mikrofarkkushortseissa joka paikka tursuten. Sitten ku pojat ja tytär yrittää sanoo että vois vähän kattoo miltä näyttää niin suututaan ja haistatellaa.... :D

Saan kyl monet naurut siitä naisesta et sinänsä keep on going..
 
[QUOTE="vieras";26678883]eikä oo rahaa paljoo. Mä oon 45 ja käytän farkkuja, niissä on usein kulutuksia ja kuviointia. Tiukkoja toppeja ja trikoopaitoja, tää on melkein mun univormu, talvella toppatakki ja sit on lyhyt tiukka villakangastakki ja pari nahkatakkii. Mistä voi alkaa, tytär huusi aamulla ettei lähde minnekään kun ei kehtaa kulkee mun kaa. Mun mielestä noi on ihan perusvaatteita.[/QUOTE]


no kyllä mäki noista huutaisin jo.. ja huutaisin teini-ikäisellekkin, koska tollaset on vaa niin rumat et ne ei sovi kenellekkään:D

45v voi pukeutua kans nuorekkaasti vaikuttamatta ehtoopuolen pissikselle.

Jos oot hoikka niin pillifarkut ja esim. syksyllä ja talvella saappaat. Sen lyhyen villakangastakin vaihdat pidempään versioon. Topit ja t-paidat on ihan normivaatetta mutta ehkä sun ikäinen pitäs pukeutua hillitymmin.. Noi crazy age farkut tulis lailla kieltää ja polttaa roviolla.
 
rietas
Jos paikkakunnalla on joku muu kuin ketjuihin kuuluva nuorisomuotiliike, niin suuntaa sinne. Niissä yleensä myyjiltä saa hyvin neuvoja ja opastusta :) Hinnat saattaa olla korkeammat, mutta muutama hyvälaatuinen perusvaate kestää pidempään ja asusteilla voi muuttaa ilmettä aina tarpeen mukaan. Ei niitä vaatteita silloin välttämättä kassikaupalla tarvitsekaan hankkia.
 
timmikroppainen
[QUOTE="vieras";26679037]Mä oon 41 ja todellankin käytän farkkuja ja tiukkoja peruspaitoja. Mun mielestä ne on aivan perusvaatteita.[/QUOTE]

Sama täällä.

Käytän myös leggingsejä ja tunikoita.
 
rietas
Sama täällä.

Käytän myös leggingsejä ja tunikoita.
Tokihan farkut, tunikat, trikoopaidat ja leggingsit voi olla tyylikkäitäkin! Ainakin meillä töissä sellaisia näkee monilla keski-ikäisillä naisilla, ei ole mitään mummotyylisiä tanttavaatteita, muttei myöskään teinityyliä. Jokseenkin "uskottavamman" näköisiä ovat noissa vaatteissaan, kuin jos vetäisivät ylle liian nuorisotyylistä kudetta...
 
"vieras"
No mä oon 41v ja pidän kyllä pillifarkkuja ja tennareita nyt kesällä tai ballerinoja. Ja näytän persuuksestä ja reisistä/sääristä ihan yhtä hyvältä kuin noi 17v kun hoikka olen.
 
"vieras"
no ei oo mun farkut mitään crazy juttuja vaan on ostettu ihan marketeista. Pitäiskö sit siirtyä osteleen jostain muualta kun en oo ikinä kauheesti rahaa laittanut vaatteisiin. Mitkä merkit on hyviä ja sillei turvallisia et uskaltaa ostaa. Mä oon luullu olevani vaan huomaamaton ja ketään ärsyttämätön mut en sit vissiin ookaan.
 
Sortsitäti
Sun tytär on vaan huonosti kasvatettu räyhääjä. Älä anna sen puhua sulle noin.

Mun äiti käyttää villahameita ja muutenkin ihan hirveitä vaatteita, mutta lähden (ja lähdin teininä myös) sen kanssa minne se haluaa. Ei ole minun tehtävä määrätä muiden pukeutumista, eikä kukaan määrää myöskän minun vaatteistani. En ymmärrä vanhaksi pukeutumista, enkä ymmärrä sitä, että teinin annetaan huutaa ja määrätä.
 
"alma"
[QUOTE="vieras";26679417]no ei oo mun farkut mitään crazy juttuja vaan on ostettu ihan marketeista. Pitäiskö sit siirtyä osteleen jostain muualta kun en oo ikinä kauheesti rahaa laittanut vaatteisiin. Mitkä merkit on hyviä ja sillei turvallisia et uskaltaa ostaa. Mä oon luullu olevani vaan huomaamaton ja ketään ärsyttämätön mut en sit vissiin ookaan.[/QUOTE]

Jos sä oot tosissas ja oikeasti noin pihalla pukeutumisjutuista, niin mitäpä jos kävisit ihan jossain pukeutumisneuvojalla? Ainakin Stockkalta ja Sokokselta löytyy sellainen palvelu. Jotkut marketista ostetut kuviofarkut kuulostaa kyllä ihan horrorilta jopa sen teinin päällä...
 
"vieras"
no miksi niitä myydään sit, halpa-hallissa on vieläkin semmoisia jos ne on niin kauheita et pitäis kirkuen juosta pakoon. Käykö sit vaan tummansiniset ilman mitään muuta, ja siihen joku paitis vai? Ei kuullosta kovin mukavalta, siksi käytän niitä trikoopaitoja kun ne joustaa kivasti. On mulla muuten farkkutakkikin, vieläkö sitä voi käyttää, entä mitkä kengät käy, onko lenkkarit ok vai täytyiskö olla korkoa, joilla en sit osaa kävellä?
 
"heh"
[QUOTE="vieras";26680922]Tuossa on ainakin mukavia muttei tätimäisiä vaatteita, asusteita vaan lisäksi




[/QUOTE]

No hyi :D Kai tää oli vitsi? Meinaatsä että kun on sopivasti ikää, ei ole mitään väliä mitä päälleen laittaa?

Sitäpaitsi, mitä vikaa on farkkujen kulutuksissa ja kuvioissa? En vaan tajua, koska ne just näyttää kivalta. t. nainen 39vee
 
"alma"
[QUOTE="vieras";26680858]no miksi niitä myydään sit, halpa-hallissa on vieläkin semmoisia jos ne on niin kauheita et pitäis kirkuen juosta pakoon. Käykö sit vaan tummansiniset ilman mitään muuta, ja siihen joku paitis vai? Ei kuullosta kovin mukavalta, siksi käytän niitä trikoopaitoja kun ne joustaa kivasti. On mulla muuten farkkutakkikin, vieläkö sitä voi käyttää, entä mitkä kengät käy, onko lenkkarit ok vai täytyiskö olla korkoa, joilla en sit osaa kävellä?[/QUOTE]

Sen kun käytät trikoopaitoja, mutta koita nyt vähän katsella niitä vaatteita muualtakin kun halpa-hallista ja marketista. Myönnän kyllä, etten ole kummankaan valikoimaan tutustunut, mutta jotenkin luulen, ettei niistä ihan kaikkein parhaita vaatteita löydy.
 
"vieras"
Joo, kulutusta voi olla, mutta ei liikaa! Eikä mielellään mitään kuvioita.
Nuo linkitetyt on ok, eikä todennäköisesti ole kalliitkaan. Ja vastaavia löytyy erilaisiakin värejä jos tuo ei miellytä.
Muutkin noista vaatteista ok.
 

Yhteistyössä