S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:no ei oo apua meilläkää hirveesti mummuista ja papoista,toiset asuu samas kyläs mut pappa aina kännissä..ja mun äiti on muuten vaa vähä väsyny tapaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:joo varmasti moni aattelee et oma vika ku lapsia on hankkinu.ja niinhän se on,oma valinta ja sen mukkaan eletään.kyl mä nautin äitiydestä ja kotitöistäkin,joskus vaa väsyy väkisinki..joskus helpottaa jo se kun voi jollekki sanoa olevansa väsyny.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon miettiny tuota et jos palkkais kesäks jonku kaveriks.. mut mitä mä maksasin palkaksi. Todennäköisesti pimiästi maksasin onko 5? ok summa? En kuitenkaan raski ottaa mitään koko aikaista tähän..
eilen kyl jo aattelin et oikeesti.. pitäs herätellä tuota miestä ihan tosissaan, mut näkee et seki on väsyny. Ja sit taas ite kantaa siitä syyllisyyttä, ku se ei saa edes sunnuntaina nukkua, ku ite oon menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon miettiny jopa sellaista, et voikohan raskausaikana puhjeta masennus... vai oonko mä vain kaikesta tästä näin väsyny ja saamaton
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon miettiny jopa sellaista, et voikohan raskausaikana puhjeta masennus... vai oonko mä vain kaikesta tästä näin väsyny ja saamaton
tuli mieleen että onko teidän kunnassa perhetyöntekijää? Voisit kysyä saisitko sitä avuksi. Neuvolassa ainakin tietää mikä tilanne teidän paikkakunnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon miettiny tuota et jos palkkais kesäks jonku kaveriks.. mut mitä mä maksasin palkaksi. Todennäköisesti pimiästi maksasin onko 5? ok summa? En kuitenkaan raski ottaa mitään koko aikaista tähän..
eilen kyl jo aattelin et oikeesti.. pitäs herätellä tuota miestä ihan tosissaan, mut näkee et seki on väsyny. Ja sit taas ite kantaa siitä syyllisyyttä, ku se ei saa edes sunnuntaina nukkua, ku ite oon menossa.
En tiedä kannattaako tuntipalkalla palkata. Jos mahdollista niin sovi että on päivässä esim 4-8 h ja sit että minkä hintanen se päivä. Meillä siis oli aina 8h päivä ja 5 päivää viikossa. maksettiin sit viikosta könttäsumma.
Meillä kans niin tuttua tuo että molemmat poikki omiin hommiin. Ite ei jaksa mitään ja kuitenki pitäis jaksaa ajatella toisenki jaksamista.
T. 6 lasta ja mies yrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon miettiny tuota et jos palkkais kesäks jonku kaveriks.. mut mitä mä maksasin palkaksi. Todennäköisesti pimiästi maksasin onko 5? ok summa? En kuitenkaan raski ottaa mitään koko aikaista tähän..
En tiedä kannattaako tuntipalkalla palkata. Jos mahdollista niin sovi että on päivässä esim 4-8 h ja sit että minkä hintanen se päivä. Meillä siis oli aina 8h päivä ja 5 päivää viikossa. maksettiin sit viikosta könttäsumma.
Meillä kans niin tuttua tuo että molemmat poikki omiin hommiin. Ite ei jaksa mitään ja kuitenki pitäis jaksaa ajatella toisenki jaksamista.
T. 6 lasta ja mies yrittäjä
pitää isännän kans jutella ku kotiutuu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia ap:lle. Se vaan on tämä kevät kiireisintä aikaa maanviljelijöillä, koeta jaksaa. Jospa se jossain vaiheessa helpottais, ainakin kun lapset vähän kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:nytki ku hetken huilaan tässä koneella,7 v huutaa tuossa et äiti tuu jo antaa sitä tai tätä,sä et ikinä tee mitään,oot vaa laiska.kyl tekis mieli sanoa pari valittua sanaa sille........mä oon niin loman tarpeessa nyt!!
Alkuperäinen kirjoittaja hm:siis mitä ne 6 työmiestä olivat? ilmaiseksiko olivat töissä? jos teillä varaa palkata heitä niin varmasti varaa lastenhoitajaankin.
jos et kahta lasta jaksa hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åå:Nyt sitten varmaan pistät tuubit umpeen? ei kannattis enää hankkia lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åå:Nyt sitten varmaan pistät tuubit umpeen? ei kannattis enää hankkia lapsia.
okei... ei ku hommaan sut tänne näitä hoitaan..