oon maailman huonoin äiti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
on niin paha mieli kun raivostuin lapselle aamulla.
tai siis lapsi heräs 5 aamulla itkemään, enkä saanu oikeen mitenkään enää nukkumaan, meni sitte hermot ja olin ilkeä. :(

ääh niin paha mieli! joskus sitä on vaan niin väsynyt!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on niin paha mieli kun raivostuin lapselle aamulla.
tai siis lapsi heräs 5 aamulla itkemään, enkä saanu oikeen mitenkään enää nukkumaan, meni sitte hermot ja olin ilkeä. :(

ääh niin paha mieli! joskus sitä on vaan niin väsynyt!!!

tiedän tunteen :(

Ymmärrän täysin tunteesi. :hug: Kyllä se siitä, yritä levätä mahdollisimman paljon ja jätä siivoilut ynnä muut ei-välttämättömät askareet vähemmälle. Voimia!

:hug: Äitinä olo vaatii asennetta. Ja varsinkin just sitä ajattelutapaa, että nyt lapset menee jopa oman unen edelle ollessaan pieniä... Helpottaa kummasti kun ajattelee, että sitten vuosien päästä saa nukkua
Noita nyt kyllä sattuu siellä täällä, noita hermostumisia, mutta ei ne ketään tapa. Aikuisenkin tulee pyytää anteeksi.
:flower: :D

Mun mielestä aikuinen ei saa olla ilkeä lapselle :/ Ja anteeksipyyntö on itsestäänselvyys.
Lapselle jää traumoja siitä jos luotettava ihminen pettää luottamuksen ( on ilkeä ).

kyllä mä oon kans väsynenä hermostunut lapseen... olempa huutanut naamapunaisena ihan 3kk ikäiselle vauvallekkin "turpa kiinni" kun heräsi 12kerran yöllä itkemään.. (oli kovasti uniongelmainen ja mä jouduin aina heräämään ja olin jo tuossa vaiheessa kovin väsy)
en mä ylpeä siitä huutamsiesta ollu, mutta helpotti omaa oloa, kun sai sen 30s. olla vihainen ja ärsyyntynyt... sitten taas jatkoin rauhoittelua...
olen mä sen jälkeenkin lapselle väsyneenä huutanut, olen turhautunut kun ei millään määrällä yritystä ole rauhoittunut... ja itse on niin väsy että hermot napsuu :/
ei se että joskus hetkellisesti ei jaksa olla rauhallinen mitään vahinkoa lapselle aiheuta... kunhan on pääsääntöisesti turvallinen,rauhallinen ja luotettava aikuinen..

mutta kyllähän se aina harmittaa itseä kun oma kontrolli pettää... :/

Itse olen tässä puolisen vuotta valvonut, tai nukkunut tosi vähän huonosti nukkuvan lapsen takia ja se on ihmisyyttä kun ei aina jaksa. Sitten vaan pitää osata pyytää anteeksi ja selittää lapselle miksi teki mitä teki.

Yhteistyössä