Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
oon kurkkuani myöten täynnä!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="harry, post: 2256367"]</p><p>Oon kurkkuani myöten täynnä 1-vuotiasta lastani! Onko hän joku erityisen vaikea lapsi vai millaisia mahtaa muiden lapset olla?</p><p></p><p>En saa päivisin tehtyä yhtään mitään, kun lapsi on pahan teossa jatkuvasti. Tätä on jatkunut jo 2kk enkä edes jaksa uskoa, että on joku ohi menevä vaihe. Pahinta on se, että hän syö KAIKEN mitä käsiinsä saa. Talo on yritetty tyhjentää kaikesta vaarallisesta ja nostaa esim. kukkia ylemmäs, mutta hän on hurjan pitkä ( 1v 82cm) ja ylettyy joka paikkaan. Ja jos ei kunnolla ylety, kiipeää sitten. Mä en voi tehdä mitään muuta kuin menna perästä ja tyhjentää suuta milloin mistäkin.</p><p></p><p>Jos yritän salaa mennä vessan, tulee lapsi tuhatta ja sataa perästä. ALoittaa vessapaperin repimisen ja syömisen. Jos yritän polttaa uunissa tulta ja roskia, tulee lapsi äärelle ja alkaa syödä puiden kuorta ja muuta roskaa. Jos imuroin, kulkee lapsi imurin perässä ja työntää naamaansa tuulettimeen, joka imurin takaosassa suodattaa ilmaa. Sílmät punaisena siinä perässä konttaa ja jos kerkeää yrittää syödä roskat joita en ole ehtinyt imuroida. Kun petaan petiä, roikkuu lapsi päiväpeitossa ja nyppii siitä "Karvaa" ja syö sen. Peitto on pehmeää, hieman karvasita materiaalia. Kun yritän itse päivällä syödä jotain, mouruaa lapsi jalan juuressa paloja itselleen ja kun annan, sylkee ne lattialle ja sama kerjääminen ja huutminen alkaa. Yritän siis syödä salassa, mutta se on kovin vaikeaa, kun ei lasek hetkeksikään silmistä. Kaikki muu siis kelpaa syötäväksi paitsi ruoka ja kammoankin jokaista ruokailuhetkeä, kun lapsi ei suostu suutaan avaamaan ja sylkee vaan ruuan pois. SOtkua tulee KAMALASTI ja kun sitä yritän syönnin jälkeen siivota, konttaa lapsi kaikessa ruokasotkussa lattialla, tahrii matot mennessään ja nauraa päälle. Tässä vain muutamia esimerkkejä päivistämme....</p><p></p><p>Toinen homma on nukkuminen. Lapsi ei suostu käymään nukkumaan ollenkaan. Ei päivällä, ei yöllä. Elämä on kamala kun sänkyyn laittaa ja huutaa ja kirkuu ja repii petivaatteitaan kasaan. Heittää tuttia ja unirättiä lattialle. Yrittää myös tulla pinnasängystä pois ja se melkein onnistuukin. Sieltä jos putoaa, voi itku olla kova! Mutta ei auta vaikka olen vieressä, ei auta maitopullo, ei tutti, ei laulu, ei silitteleyt. Nukkumaan käyminen on vaan niin pirun vaikeaa ja siihen tuhrautuu aina tunti jos toinenkin ennenkuin väsyy omaan reuhtomiseensa ja nukahtaa. Unikouluakin aloittelin, mutta neljä tuloksetonta päivää tai iltaa ja yötä ei tuottanut vieläkään tulosta ja lopetin. Käytännössä makaan vaan lapsen sängyn vieressä, kun hän sen tunnin tai kaksi riehuu. En enää useinkaan tee muuta. Ajattelen vain, että kohta se loppuu, kohta se lopuu.... Ja kyttään kelloa. Yöt sinänsä menee aika kivasti, vain muutama herätys yössään, mutta kun aamu koittaa alkaa sama härdelli talossa taas.</p><p></p><p>Mitenhän tästä elämästä lapsen kanssa voisi oikein nauttia? Ei tämä minusta mitään ihanaa ole, päinvastoin stresavaa. Kaikki on niin vaikeaa ja mikään ei mene tuosta vaan, helposti ja nätisti. Olisinm voinut kai jatkaa tätä ongelmalistaa pidemmällekkin, mutta luulen, että saitte jo kuvaa. </p><p></p><p>HAlluaisn kuulla muiden lasten käyttäytymisestä ja päivistä. Onko lapsemme ADHA tapaus tai onko hänellä joku muu kegityshäiriö tms. Ylivilkkaus tai jotain? Auttakaa!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="harry, post: 2256367"] Oon kurkkuani myöten täynnä 1-vuotiasta lastani! Onko hän joku erityisen vaikea lapsi vai millaisia mahtaa muiden lapset olla? En saa päivisin tehtyä yhtään mitään, kun lapsi on pahan teossa jatkuvasti. Tätä on jatkunut jo 2kk enkä edes jaksa uskoa, että on joku ohi menevä vaihe. Pahinta on se, että hän syö KAIKEN mitä käsiinsä saa. Talo on yritetty tyhjentää kaikesta vaarallisesta ja nostaa esim. kukkia ylemmäs, mutta hän on hurjan pitkä ( 1v 82cm) ja ylettyy joka paikkaan. Ja jos ei kunnolla ylety, kiipeää sitten. Mä en voi tehdä mitään muuta kuin menna perästä ja tyhjentää suuta milloin mistäkin. Jos yritän salaa mennä vessan, tulee lapsi tuhatta ja sataa perästä. ALoittaa vessapaperin repimisen ja syömisen. Jos yritän polttaa uunissa tulta ja roskia, tulee lapsi äärelle ja alkaa syödä puiden kuorta ja muuta roskaa. Jos imuroin, kulkee lapsi imurin perässä ja työntää naamaansa tuulettimeen, joka imurin takaosassa suodattaa ilmaa. Sílmät punaisena siinä perässä konttaa ja jos kerkeää yrittää syödä roskat joita en ole ehtinyt imuroida. Kun petaan petiä, roikkuu lapsi päiväpeitossa ja nyppii siitä "Karvaa" ja syö sen. Peitto on pehmeää, hieman karvasita materiaalia. Kun yritän itse päivällä syödä jotain, mouruaa lapsi jalan juuressa paloja itselleen ja kun annan, sylkee ne lattialle ja sama kerjääminen ja huutminen alkaa. Yritän siis syödä salassa, mutta se on kovin vaikeaa, kun ei lasek hetkeksikään silmistä. Kaikki muu siis kelpaa syötäväksi paitsi ruoka ja kammoankin jokaista ruokailuhetkeä, kun lapsi ei suostu suutaan avaamaan ja sylkee vaan ruuan pois. SOtkua tulee KAMALASTI ja kun sitä yritän syönnin jälkeen siivota, konttaa lapsi kaikessa ruokasotkussa lattialla, tahrii matot mennessään ja nauraa päälle. Tässä vain muutamia esimerkkejä päivistämme.... Toinen homma on nukkuminen. Lapsi ei suostu käymään nukkumaan ollenkaan. Ei päivällä, ei yöllä. Elämä on kamala kun sänkyyn laittaa ja huutaa ja kirkuu ja repii petivaatteitaan kasaan. Heittää tuttia ja unirättiä lattialle. Yrittää myös tulla pinnasängystä pois ja se melkein onnistuukin. Sieltä jos putoaa, voi itku olla kova! Mutta ei auta vaikka olen vieressä, ei auta maitopullo, ei tutti, ei laulu, ei silitteleyt. Nukkumaan käyminen on vaan niin pirun vaikeaa ja siihen tuhrautuu aina tunti jos toinenkin ennenkuin väsyy omaan reuhtomiseensa ja nukahtaa. Unikouluakin aloittelin, mutta neljä tuloksetonta päivää tai iltaa ja yötä ei tuottanut vieläkään tulosta ja lopetin. Käytännössä makaan vaan lapsen sängyn vieressä, kun hän sen tunnin tai kaksi riehuu. En enää useinkaan tee muuta. Ajattelen vain, että kohta se loppuu, kohta se lopuu.... Ja kyttään kelloa. Yöt sinänsä menee aika kivasti, vain muutama herätys yössään, mutta kun aamu koittaa alkaa sama härdelli talossa taas. Mitenhän tästä elämästä lapsen kanssa voisi oikein nauttia? Ei tämä minusta mitään ihanaa ole, päinvastoin stresavaa. Kaikki on niin vaikeaa ja mikään ei mene tuosta vaan, helposti ja nätisti. Olisinm voinut kai jatkaa tätä ongelmalistaa pidemmällekkin, mutta luulen, että saitte jo kuvaa. HAlluaisn kuulla muiden lasten käyttäytymisestä ja päivistä. Onko lapsemme ADHA tapaus tai onko hänellä joku muu kegityshäiriö tms. Ylivilkkaus tai jotain? Auttakaa! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Vesihiisi sihisi hississä"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Marin piti velan alle 60%. Purra otti vetovastuun ja nyt nautitaan riikkauksista!
4 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
mitä myyrmäen laulaja onnille kävi
17 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Miksi velkapurra antaa ottaa loputtomasti velkaa kokoomuksen tarpeisiin?
36 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Perussuomalaisten "työllä" ja Demareiden "työllä" on vain pieni ero
54 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Miksi kukaan enää tekee töitä? Elättekö jollain 1900- luvulla?
Tänään 13:27
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Helsinkiin ei saisi rakentaa alle miljoona euroa maksavia asuntoja
Tänään 13:26
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Hallitus historiansa syvimmässä kuopassa
Tänään 13:25
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Mielipide henkilöstä Pekka Tovarishch?
Tänään 13:19
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Seksihaluissa on eroja sukupuolten välillä
Started by Johnny Appleseed
Maanantai klo 22:43
Luettu: 871
Aihe vapaa
2.
Setis lienee ainoa mies palstalla, joka on saanut naiseltaan tämän hauskan ja vihjailevan videon. (Ekko ja Alepa voivat sivuuttaa tämän ketjun 🤣)
Started by vierailija
Maanantai klo 00:02
Luettu: 847
Aihe vapaa
3.
Ollaanko me joku Yhdysvaltojen osavaltio?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:17
Luettu: 723
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1062
Started by vierailija
Maanantai klo 11:04
Luettu: 647
Aihe vapaa
5.
"Taloustieteilijöillä on nyt suomalaisille hyviä uutisia"
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:17
Luettu: 612
Aihe vapaa
6.
Trump: ”Minua ei haittaisi, jos joku ampuisi kampanjatilaisuudessa paikalla olevia toimittajia”. Palstan Trump-fanit, onko OK sanoa noin?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:27
Luettu: 595
Aihe vapaa
7.
Leikkeleitä ei enää suositella leivän päälle.
Started by -roosaruusa-
Keskiviikko klo 09:42
Luettu: 553
Aihe vapaa
8.
Miksi naiset ovat miehiä huonompia ansaitsemaan rahaa ja maksamaan veroja?
Started by vierailija
Eilen 09:54
Luettu: 410
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Onnenarpa ja Janne Antin
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Miksi velkapurra antaa ottaa loputtomasti velkaa kokoomuksen tarpeisiin?
3 min sitten
Aihe vapaa
3.
Onko kohtuutonta että TV ja musiikki kuuluu naapurin puolelle?
4 min sitten
Aihe vapaa
4.
Marin piti velan alle 60%. Purra otti vetovastuun ja nyt nautitaan riikkauksista!
4 min sitten
Aihe vapaa
5.
mitä myyrmäen laulaja onnille kävi
17 min sitten
Aihe vapaa
6.
mitä epäluuloja romaneita kohtaan?
18 min sitten