Oon aina laittanu rahkaan makeutusainetta kun joskus maistoin pelkästään ja oli pahaa. Nyt maistoin eikä ollut pahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mitä ihmettä"

Vieras
Mitä ihmettä?

Joskus maistoin ehrammin rahkaa ja sitä ei voinut pelkästään syödä kun oli niin kitkerää

No oon sit aina laittanu makeutusainetta, nykyisin käytän rainbow merkkistä.

Maistoin suoraan purkista sitä eikä se ollut ollenkaan samanmakuista kuin aiemmin maistamani. Eihän tuo mitään makeutusta kaipaa :O
Onko mun makuaisti muuttunut vai miltä pelkän rahkan kuuluu maistua? En syö makeaa yhtään, paitsi banaania tai marjoja rahkan seassa kera sen makeutusaineen

Mä maistoin kerran sitä valion pehmeää maitorahkaa joka on siis rasvaton ja maustamaton. Hyi yäk meinas yrjö lentää. Nyt pitkän tauon jälkeen maistoin sitä samaa taas ja se oli ihan syötävää jopa herkullista kun laitoin mustikoita sekaan....

Ehkä vaan makuaisti on jotenkin kehittynyt "ei makeaan" ja sitten tuo rahkakin maistuu hyvälle.

En keksi muutakaan, ihmettelin joskus että miten jotkut pystyy sitä ihan sellaisenaan syömään..

Outo juttu

Makuaisti muuttuu jo muutamassa viikossa. Jos jättää kaikki makeat (sokeri, keinomakeat, sokeriset hedelmät) pois, niin ei mene pitkäänkään, kun entiset makeat herkut allkavat maistua niin makeilta, ettei niitä voi edes syödä.

[QUOTE="vieras";28030723]Makuaisti muuttuu jo muutamassa viikossa. Jos jättää kaikki makeat (sokeri, keinomakeat, sokeriset hedelmät) pois, niin ei mene pitkäänkään, kun entiset makeat herkut allkavat maistua niin makeilta, ettei niitä voi edes syödä.[/QUOTE]

Tämän oon huomannut juu, olen jo pidempään ollut syömättä ja muutama karkki jo maistuu aian liian makealta, ei pystyis vetämään koko pussillista, saati mitään sokerilimuja

Ja mä olen aina ihmetelly miksi rahkoihin ja joka paikkoihin tungetaan makeutusainetta, sokeria yms. Minä syön kaikki sellaisenaan, ilman makeutusaineita ja aina rasvaton ja maustamaton. Rahkat myös. Ne mitään öklöjä ole! Ihania! =)

Yhteistyössä