Ööh... Mitäs tälläinen mies on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eevee

Vieras
Eli, oon kirjoitellut yhden kivan oloisen miehen kanssa. Tavattiin siis netissä. On yh-isä, äiti ei tapaa heidän lapsiaan. Muuten tää tyyppi on aivan ihana juttujensa perusteella mutta yksi asia vaivaa... Hän on työtön, omasta halustaan. Siis häh? Sanoo että haluaa keskittyä lapsiinsa eikä näe tällä hetkellä tarpeelliseksi mennä töihin, tai siis ettei halua oravanpyörään vaan haluaa keskittyä muuhun elämään.

Lapsensa ovat kuitenkin jo isoja, ei mitään pikkuisia joiden kanssa kotonaolon tajuaisinkin.

Jos hänellä on paljon rahaa? Ei tarvitse tehdä töitä? En minäkään tekisi, jos rahaa olisi paljon kunnolliseen elintasoon. Mutta jos elää tuilla, niin kuulostaa laiskalta lusmuilijalta.

Mahtaako aloitus olla provo? Käy niin hyvin yksiin tänään lehtien otsikoissa olevan Björn Wahlroosin lausunnon kanssa, jossa väitetään suuren osan suomalaisista työttömistä olevan tyytyväisiä työttömyyteensä. Aika ilmeistä, etten sanoisi :whistle:

[QUOTE="vieras";26083963]Jos se salaperäinen mies pitää tätä tekosyynä työttömyydelleen, vaikka oikea syy on aivan toisenlainen. Se ei saa töitä koska on tehnyt rikoksia.[/QUOTE]

Mulla on käynyt mielessä vaikka ja mitä. Jos tosiaan syy on mitä mulle kertoo, mua ei haittaa. Mutta asia mietityttää.

[QUOTE="Aapee";26084134]Kyllä, olen samaa mieltä. Mutta kun kyse on nettituttavuudesta niin toki tälläinen asia mietityttää...[/QUOTE] Netissähän voi esiintyä minä haluaa.. Mutta tehkää tärskyt jossain julkisella paikalla, kahville yms niin näet mikä on miehiään.

Yhteistyössä