Höh. Onko tähän asti nukkunut muuten hyvin?Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Hyvä etten mä ole ainut joka täällä kukkuu =)
En tiä mikä tuolla tytöllä on kun on sunnuntaista asti heräilly öisin vähänväliä :|
Kalliossahan minä. Missäs ite?Alkuperäinen kirjoittaja jybis:missäs päin Helsinkiä mupeli asuu?
No sepä se. Kun on isällään joka toinen viikko niin nyt en osaa ihan varmaksi sanoa miten niillä viime viikko on mennyt. Mutta nyt on kyllä nukkunu tosi levottomasti. häiritseeköhän sitä tää mun kukkuminen?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Höh. Onko tähän asti nukkunut muuten hyvin?Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Hyvä etten mä ole ainut joka täällä kukkuu =)
En tiä mikä tuolla tytöllä on kun on sunnuntaista asti heräilly öisin vähänväliä :|
muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva syntyAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kalliossahan minä. Missäs ite?Alkuperäinen kirjoittaja jybis:missäs päin Helsinkiä mupeli asuu?
No hitto, oisitte asunu melkein naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva syntyAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kalliossahan minä. Missäs ite?Alkuperäinen kirjoittaja jybis:missäs päin Helsinkiä mupeli asuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Aina yhden jälkeen tuntuu hiljentyvän... Yhtäkkiä aina huomaa, että kakki hävisi johonkin... Tai ainakin tuntuu siltä.
Kakkahuumori puree... Pitäisi kai tästä pikkuhiljaa kyllä vetäytyä yöpuulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Aina yhden jälkeen tuntuu hiljentyvän... Yhtäkkiä aina huomaa, että kakki hävisi johonkin... Tai ainakin tuntuu siltä.
Joo, hiljentyny on... kai sitä joutas jo itekkin nukkuun. :wave:
se on tässä jakomäen vieressä.meillä oli 40neliön yksiö joka olis käyny tosi pieneks,muutettiin sitten faijapuolen asuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:No hitto, oisitte asunu melkein naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva syntyAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kalliossahan minä. Missäs ite?Alkuperäinen kirjoittaja jybis:missäs päin Helsinkiä mupeli asuu?
Missä on suurmetsä?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:se on tässä jakomäen vieressä.meillä oli 40neliön yksiö joka olis käyny tosi pieneks,muutettiin sitten faijapuolen asuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:No hitto, oisitte asunu melkein naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva syntyAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Kalliossahan minä. Missäs ite?Alkuperäinen kirjoittaja jybis:missäs päin Helsinkiä mupeli asuu?
Missä on suurmetsä?
olsiin kyllä halunnu jäädä sinne mutta minkäs teet
Mika valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
Huomenta! Paljonko kello?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
aikaero on +6 hAlkuperäinen kirjoittaja Ammu:Huomenta! Paljonko kello?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
No yleensä valvon myöhään. Pärjään aika vähillä unilla. Ja tämä yö on oikeastaan ainoa rauhallinen oma aika. Tosin nukkumaan kai tästä olisi nyt lähdettävä...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mika valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
Kauniita unia. Meilla loputkin lahtevat kouluun kohta. Sen jalkeen vieraiden kanssa mennaan aamusta Botanic Gardeniin ja Orkideapuistoon.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:No yleensä valvon myöhään. Pärjään aika vähillä unilla. Ja tämä yö on oikeastaan ainoa rauhallinen oma aika. Tosin nukkumaan kai tästä olisi nyt lähdettävä...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mika valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
Kiitos. Hauskaa päivänjatkoa sitten vastaavasti teille sinne!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kauniita unia. Meilla loputkin lahtevat kouluun kohta. Sen jalkeen vieraiden kanssa mennaan aamusta Botanic Gardeniin ja Orkideapuistoon.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:No yleensä valvon myöhään. Pärjään aika vähillä unilla. Ja tämä yö on oikeastaan ainoa rauhallinen oma aika. Tosin nukkumaan kai tästä olisi nyt lähdettävä...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mika valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave:
ThanksAlkuperäinen kirjoittaja Aaban:Kiitos. Hauskaa päivänjatkoa sitten vastaavasti teille sinne!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kauniita unia. Meilla loputkin lahtevat kouluun kohta. Sen jalkeen vieraiden kanssa mennaan aamusta Botanic Gardeniin ja Orkideapuistoon.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:No yleensä valvon myöhään. Pärjään aika vähillä unilla. Ja tämä yö on oikeastaan ainoa rauhallinen oma aika. Tosin nukkumaan kai tästä olisi nyt lähdettävä...Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mika valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta :wave: