onpas ollu karmee päivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ei näitä enempää kiitos..

ei nyt sillee mitää erikoista, mutta..
heräsin aamulla kuudelta kun koira herätti vaik olisin saanu nukkua kahdeksaan.. no, annoin sille ruuan ja käytin pissalla, hoidin aamutoimet, herätin pojan, syötiin aamupala. vein pojan hoitoon ja ajoin töihin. pääsin töistä kahden jälkeen ja ajoin kaupan kautta suoraan kouluun. pääsin koulusta ja hain pojan mummulasta. ajettiin toiselle mummulle madottaan kissa jota en sit löytäny siinä kiireessä mistään :headwall:
tultiin kotiin puol kahdeksan ja poika oli ihan väsyny ja kiukkunen, rutisi vaan. kotona mua odotti eteinen täynnä pissaa (koiranpentu) ja aloin niitä siivoon kyrpiintyneenä siitä et mies oli ollu kotona jo kolme tuntia.
mies sit alko määkiin et oon hukannu sen verokortin :headwall: totesin et minen ole mitää HUKANNU et todennäkösesti oot jättäny sen lojuun kirjahyllyyn tai keittiön pöydälle missä se on alkanu mua ärsyttää ja oon laittanu sen laatikkoon, et ootko katsonu sieltä? ni ei,enpä ole :headwall: |O
poika vinku ja kitisi ja koira oli ihan ylienerginen. käytin sen ulkona ja annoin ruuan ja sanoin miehelle et oo sen aikaa pojan kaa ku käytän koiran pesulla ku poika oli niin rutunen. koira oli eka kertaa pesulla ja pelkäs ihan hulluna, niin eikös mies tömistele pesuhuoneeseen ja sammutti vahingossa valot ja pimeessä kaato viel lattialastan rytinällä ja mulla meni hermo kun nyt koira ei enää suostu tulee pesuhuoneeseen päinkään ku pelästy.. sanoin miehelle et kiitti, mut meetkö pois ni se suuttu ku ei apu kelpaa ja siinä vaiheessa olin jo stanan kiukkunen :ashamed:
koira uikutti peloissaan ja poika huusi iltapalaa ja mies paineli tupakille :xmas:
8kilonen koira sylissä tein sit pojalle iltapalan ja iltapesun ja sain sen sänkyyn. annoin koiralle ruuan ja sain kummatkin nukkuun ja korkkasin ah niin ansaitun kaljan!!
lisäks mun piti huomena päästä kahdeltatoista niin äsken tuli pomolta viestiä et pääsenki vasta kolmelta :xmas:

mikä täydellinen päivä :xmas:

Täällä kans päivä alko mennä pieleen siitä kun silmät aukaisin...Poika löysi mun vesilasin yöpöydältä ja totta kai,"joi" sen siinä sängyn päällä autuaasti huokaillen :D Ei oo paljon sänky märkä.
No,sitten oli aika lähteä töihin...Vein pojan tarhalle hyvissä ajoin ennen kahdeksaa ja pörhälsin pyörällä työpaikalle.Pomo huikkas moit,ja ei aikaakaan kun hän ihmetteli jotta mitäs minä nyt jo tulin..työpäivän piti alkaa puolilta päivin :o
Voi prkl..v###u...saat##a...
Noh,pomo on tosi ihana ja tuumas jottei mitään,senkun teet 6 tuntia töitä ja lähdet kotia.
Eikun tarhalle soittamaan,ettette sit mitään viittiny sanoa vaikka lapsen toin 2 tuntia sovittua aiemmin hoitoon.Nätisti vaan hymyilivät =)
Huoh...eikä mikään,ei sitten mikään ole mennyt putkeen sen koomin.
Onneks ihan just koittaa sänkyyn kellahtamis aika ja tämä päivä loppuu :xmas: |O :kieh:

ainiin,tarviiko ees mainita et meidän jalkanaulakko oli työpäivän aikana kertakaikkiaan KATKENNU ja kaikki takit lillu koirankusessa :xmas:

ja humoristisena bonuksena tajusin tossa joku aika sitten et mul on ollu alkkarit nurinpäin koko päivän :xmas: ja tokihan housut ja paita-yhdistelmä oli sellanen et se on sit kans näkyny et en osaa pukea päälleni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ainiin,tarviiko ees mainita et meidän jalkanaulakko oli työpäivän aikana kertakaikkiaan KATKENNU ja kaikki takit lillu koirankusessa :xmas:

ja humoristisena bonuksena tajusin tossa joku aika sitten et mul on ollu alkkarit nurinpäin koko päivän :xmas: ja tokihan housut ja paita-yhdistelmä oli sellanen et se on sit kans näkyny et en osaa pukea päälleni :xmas:

:D
Sain naurut, kiitos! :D
Mut huominen on varmaan parempi...

toivon todella että huominen on parempi.. :ashamed:
oon tässä ketutukseen kiskonu kolme kaljaa muutamalla huikalla alas ja alkaa tuntuu päässä sen verran et iso lasi vettä, hammaspesu ja nukkumaan :ashamed:
tosin vasta ku mies tulee kotiin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi ihmeessä se iltapala piti tehdä koira sylissä?

siks :xmas:
se nyt oli siin mun sylissä ku koitin sitä helliä ettei olis jääny NIIN paskat fiilarit kylppärireissusta :ashamed:

mut vaik se olis ollu lattialla niin mul olis silti ollu pjaska päivä :whistle:

Yhteistyössä