Onpas kolkko koti Leena Harkimolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin jo valmiiksi asennoitunu asenteella, et tuskin... mut ihan hirveitä nuo kalusteet, samoten yhdessäkään ikkunassa ei ole verhoja. Ei minkäänlaista yhteneväisyyttä.

"siis" mäkään en tykkää liiasta tavarasta, mut tuo näytti siltä niin ku ois kolmelta eri kirpparilta haettu halvimmat huonekalut ja vain lätkäisty ne johonki, ei mitään suunnitelmallisuutta. Ja keittiön väritys.. todella vanhanaikainen.

Talo on ulkoa ihana, muuttaisin heti! Mutta sisältä jotenkin steriili - tosiaan, missä verhot? Ja pohjaratkaisu on sekava ja levoton. Toisenlaisella sisustuksella silti saisi todella kivan kodin!

Ihan kiva talo, ehkä tosiaan hieman lämpöä kaipais :)

Ei Karihtalan sisustaminen tota kyllä kodikkaammaksi tekis - ainakin kaikki suunnittelut, joita oon hältä nähnyt on sitä yhtä samaa Muuramea ja pelkistettyä tyyliä.. Vaikka muuten modernista tykkäänkin.

Mulle tuli tuosta sellainen mieli ettei tuota ole sisustettu "kodiksi" tuo on vain käynti paikka.. ajattelitteko? ei ensimäistäkään taulua tai seinä koristetta, tv-oli lattialla, ei kukkia jne

[QUOTE="Kaisa";22286406]Mulle tuli tuosta sellainen mieli ettei tuota ole sisustettu "kodiksi" tuo on vain käynti paikka.. ajattelitteko? ei ensimäistäkään taulua tai seinä koristetta, tv-oli lattialla, ei kukkia jne[/QUOTE]
Samaa ajattelin.

[QUOTE="Kaisa";22286406]Mulle tuli tuosta sellainen mieli ettei tuota ole sisustettu "kodiksi" tuo on vain käynti paikka.. ajattelitteko? ei ensimäistäkään taulua tai seinä koristetta, tv-oli lattialla, ei kukkia jne[/QUOTE]

Olihan siellä tauluja.

Eiköhän ole niin, että Leena ei ole asunut tuossa talossa oikeasti enää pitkään aikaan vaan miesystävänsä luona. Sinne on varmasti vienyt kaikki paremmat huonekalut yms. sisustusesineet. Tuolla talossa on lähinnä ne huonekalut mitkä ei ole mahtunut uuteen taloon/ mitä ei olekerennyt viedä pois.

Olisi tietysti kannattanut kuvia varten vähän sisustaa uudelleen, mutta ei ole katsonut tarpeelliseksi sitä työtä.

Yhteistyössä