onpas hiljaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mä olen hetken viel paikalla,kohta pitää mennä laittaa lapsille iltasta.. ja ilta-ajelulle lähdetään sitten,hakee huuto.netistä ostamani kengät =) lapsoset onneks nukahtaa autoon ja sit vaan kannetaan heidät sänkyihin ;)

ja sit ehkä lasi viiniä :whistle:

Iltaa iltaa =) Nyt tulin minäkin tänne. Lapset petissä, nuorempi kuuluu lauleskelevan ja vanhempi nukahti ilmeisesti heti. Olikin aivan poikki, kun haravoitiin koko päivä tuota pihaa. Mies on vielä työreissulla ja on ostanu mulle kuulemma vaaleanpunaisen pienen toppiksen =) Alakerrassa odottaa karkkipussi ja on suht siistiäkin, ei tarvii kuin istahtaa persuuksilleen ja nauttia illasta. Rentouttavaa iltaa teille muillekin! =) :wave:

Hei!
Lapset nukkuu (mikä taivaallinen rauha viimein ;-)). Mies tiskaa, kun ei ole saanut tiskikoneen korjaajaa tälläkään viikolla tänne. Mutta ens viikolla tulee. No, eilen oli miehen synttärit ja tänään lähisukua kylässä kahvilla niin onkin iso tiski. Mutta kelpaa tiskata, kun vaimo on koko päivän siivonnut, laittanut herkkuja ja hoitanut lapsia. Nyt menen saunaan rentoutumaan ja sit jotain hyvää naposteltavaa... Mukavaa viikonloppua! :wave:

Tyttönen sammui yllättävän aikaisin ja olen ihan ihmeissäni, et mitäs sitä tekis. Taidan ottaa vaan lunkisti ja käydä vähän surffaamassa ja painua itsekin nukkumaan. Neiti herää varmasti aamulla ennen kukkoa.. En sit käsitä että kuinka tyttö (2,5v) tulee niin vähillä unilla toimeen. 10 tuntia yössä ja välillä kyllä kunnon 2 tunnin ja ylikin päiväunet. Mut tavallisesti en saa nukkumaan päivällä vaikka taistellaan tuntikin. Tuntuu, et päivä mee ihan hukkaan sellaisella touhulla (varsinkin jos sitten nukahtaa ja nukkuu päälle 2H +) Huono äiti kun ei saa lastaan nukkumaan. Kyllähän se saattaa 20min sängyssä oleskella, mut ei vaikutusta. Yleensä on kyllä ihan hyvätuulinen, joten ei sitä vaivaa. Mutta muuten oma aika jää olemattomiin. Onneks yöt kuitenkin nukkuu ihan hyvin. Ai, tulikin mieleen, et kun kaatui sinne sänkyyn, niin jäi pisulla käymättä. Se on sit yökeikka tiedossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

:wave:

No, mut löytyhän meitä" 30 ja risat" sentään jokunen tänne edes hetkeksi! =) Meillä just meni isäntä tuota viimesintä "hyssyttelee" et saadaan EHKÄ kohta oleskella hetki keskenään! Jos tää äippä nyt ei sit vaan unohdu koneelle :/ :)

Tulinpa mäkin hetkiseksi ennen yöpuulle käymistä - hiljaista tosiaan... Huomenna saamme olla kahdestaan lapsen kanssa parin päivän ja yön eron jälkeen ja sitten ei tehdä mitään kotitöitä!

Yhteistyössä