Olin hammaslääkärillä ja nyt on niin hyvä puudutus että vasen silmä ei sulkeudu ollenkaan kun räpytän! Eipä oo ennen näinkään käyny. Muutoinkin jotenkin ihan kierossa koko nassu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Onkohan tuo ihan normaalia?
Soitappa hammaslääkärille ja kysäse.
Alkuperäinen kirjoittaja iemel:Mulla puutu kans kerran niin että näin toisella silmällä kahtena et siis silmä kävi kaiketi vähän hitaallaan. Piti odottaa et meni ohi ennen kun uskalsin lähtee autolla kotiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Nyt tiedät, miltä Lauri Tähkästä tuntuu. B) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Nyt tiedät, miltä Lauri Tähkästä tuntuu. B) :xmas:
Onko sillä sit joku naamavika? Näyttäähän se vähän erikoiselta mutta en oo asiaa sen kummemmin miettinytkään.
Miks mun nikki ei näy tässä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Nyt tiedät, miltä Lauri Tähkästä tuntuu. B) :xmas:
Onko sillä sit joku naamavika? Näyttäähän se vähän erikoiselta mutta en oo asiaa sen kummemmin miettinytkään.
Miks mun nikki ei näy tässä :/
:attn: