Onpahan mulla ihana mies :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nasu"

Vieras
Sain kuulla että veljeni sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä.
Ja mieheni sai nyt sitten loisto idean että minähän kärsin samasta sairaudesta.

Jos suutun/kilahdan jostain niin heti ollaan että minä olen mielisairas ja minut tulisi teljetä sairaalaan.Eron jos haluan niin uhkasi viedä lapset minulta koska olen "hullu"

Ei ole minulla masennusta tai muuta mutta aina olen olut suht tempperamenttinen luonne...tasaantunut nuoruuden hurjista vuosista.

On se ihana kuulla rakastamaltaan ihmiseltä tuollaista.Kertoo jo puolle suvulleen että mun vaimo on hullu.

[QUOTE="vieras";26020252]No sanoppa sille sitten että eihän kukaan tervejärkinen tollasta ukkoa kattelis...[/QUOTE]

juu, tai että itse ei voi omaa mielenterveyttään valita, kumppanin taas voi. että erikoinen valinta mieheltä, jos suhtautuminen sairauteen on tuollainen.

ikävää muuten, että veljelläsi on kaksisuuntainen. se ei onneksi kuitenkaan ole mikään kuolemantuomio vaan senkin kanssa voi oppia elämään.

Kuulemma miettii uskaltaako edes lapsia jättää mun seuraan...WTF???
Multa loppuu huumorintaju kohta.Pitää varmaan hakea joku todistus lääkäriltä.

Ja veljen sairaus on tosi lievä..

... mistä näitä kultakimpaleita löytyy? ap todella kurja juttu tuo, anteeksi että kysyn, mutta onko teillä kuinka paljon ikää? tän tyyppiset jutut tuppaa osalla - siis osalla - järkeentyyn iän myötä. Kun tajutaan paremmin erilaisuutta.

Ettei vain siunkin miehes olis narsisti? Kuulostaa niin tutulta ja olen päätynyt että mies on ite narsisti. Ja olen muistanut huomauttaa siitä tarpeeksi monta kertaa ;) En ole enää kuullut olevani "hullu".

Mulla on tuo sairaus ihan oikeasti ja miehesi kuulostaa paljon hullummalta kuin mä olen. Onko mies ihan oikeasti huolissaan vai yrittääkö saada sinua otteeseensa jotenkin sairain keinoin? Voihan se olla, että miehesi on itse sairastumassa tai jo sairastunut johonkin. Koittakaa puhua ihan rauhallisesti tuosta.

Miehesi on myös saattanut ymmärtää väärin, mikä kaksisuuntainen oikeasti on. Se ei ole mikään luonteenpiirre, vaikka se joskus saattaisi läheisistä siltä vaikuttaa, varsinkin lievänä. Se on sairaus, ja vielä oikeasti aika vakava sairaus, jolla on hoitamattomana potentiaalia tuhota koko elämä. Jos sulla oikeasti ei ole mitään vaikeuksia elää normaalia elämää, hallita aikaa ja rahaa, sä et ole sairas. Ihminen voi olla tulinen luonne, ja jopa joskus impulsiivinenkin, olematta sairas.

Ja tuo on ihan tuttu ilmiö muuten.. Esim. kun jollakin suvussa tai lähellä todetaan vaikka se asperger, niin muut alkavat nähdä sitä kaikkialla.

Mä olen 30.v ja mies on 34.v
Osaan kyllä elää normaalia elämää...no rahan käyttö on mitä on....Mutta en nyt tuhlaa 5min kaikkia rahojani kun ne tilille tulee.

Musta itsestäni tuntuu että mies tahtoo hallita mua..varmaan nauttii siitä kun saa mulle pahan mielen.

Yhteistyössä