onpa yllättävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
reilu kuukausi ollaan puhuttu mun ystävän kanssa et se tulee tänään meille ja jutellaan ja syödään ja juodaan piiiiiiitkästä aikaa. saatiin viel yks toinenkin ystävä mukaan matkaan ja tätä iltaa on odotettu,suunnilleen sekunteja laskettu.. ja nyt kun se olis ajankohtasta,niin mä oon niiiin väsyny,et ei vois vähempää kiinnostaa.. :ashamed:
en saanu viime yönä unta,pyörin vielä neljältä sängyssä ja kello soi aamulla seitsemältä (mul oli tänään koulupäivä ) ja nyt oon niin raato et tekis mieli vaan nukkua. ei jaksa ees puhua. enkä ehi enää päikkäreitäkään ottaan :(
ihana nähdä ystäviä ja ne on sydämellisesti tervetulleita,mut pelkään et oon niin väsyny etten saa illasta kiinni kun vaan haukottelen ja kaikki menee ihan ohi :ashamed:

ei sitten tippaakaan kiinnosta juoda, saati lähteä minnekän, mutta tulin jo luvaneeksi kamuille, joten en viitsi olla ilonpilaaja, tässä yritän fiiliksiä nostella

ku en mä kerkee ottaa torkkuja,toinen kaveri tulee ihan näillä näppäimillä ja sit olisin ainakin ihan perseestä jos olisin just saanu nenpäästä kiinni ku ovi aukee :kieh: :ashamed:
tää on kamalaa!!! |O
*tulitikut silmissä*
ja kun ei tee ees mieli kaljaa,ei sit tipantippaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ku en mä kerkee ottaa torkkuja,toinen kaveri tulee ihan näillä näppäimillä ja sit olisin ainakin ihan perseestä jos olisin just saanu nenpäästä kiinni ku ovi aukee :kieh: :ashamed:
tää on kamalaa!!! |O
*tulitikut silmissä*
ja kun ei tee ees mieli kaljaa,ei sit tipantippaa :'(

soita kaverille, ettet jaksa, ky lne ymmärtää

en ikimaailmassa soita,tää oli ainoa päivä mikä meille kummallekin sopi ja tätä on sorvattu ja ruuvattu ja kyl minäkin loukkaantuisin jos se peruis kun tätä on niin väännetty.. :ashamed:
et woman´s got to do what woman´s got to do :xmas:

vaika sua kuinka väsyttää nii hei yks ilta ystävän/ystävien seuras kyllä ite lähtisin ihan mukisematta ku ei tiedä millon sitten taas käy lähtö seuraavan kerran

mä oon nyt aika kypsä siihen,et jos kirjotan tänne et olipa kiva päivä,niin siihen ei saa mitään vastausta. jos kirjotan et olipa paska päivä,niin tuhat kommenttia tulee kuinka rasittavaa valitusta.
mä koen että mulla on oikeus täällä valittaa jos tahdon ja jos se on jotenkin teille ihan kamalan vaikeeta niin ei tarvii lukee.
en tajua kenellä on niin paska elämä et pitää täällä ripulinruskeena huudella et voi ku sä valitat ja voi ku sä oot tyhmä jne. pysyttäskö aiheessa? mä saan kirjottaa tänne vaikka persereiästäni jos siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä oon nyt aika kypsä siihen,et jos kirjotan tänne et olipa kiva päivä,niin siihen ei saa mitään vastausta. jos kirjotan et olipa paska päivä,niin tuhat kommenttia tulee kuinka rasittavaa valitusta.
mä koen että mulla on oikeus täällä valittaa jos tahdon ja jos se on jotenkin teille ihan kamalan vaikeeta niin ei tarvii lukee.
en tajua kenellä on niin paska elämä et pitää täällä ripulinruskeena huudella et voi ku sä valitat ja voi ku sä oot tyhmä jne. pysyttäskö aiheessa? mä saan kirjottaa tänne vaikka persereiästäni jos siltä tuntuu.
mä vähän luulen että vieraat nauttii härnätä kun sä oot kuitenki aika tuliluontosen olonen. Anna olla niin ei ne kauan jaksa sua jahdata.

animated%20snowflake.gif
Kyl se siitä viel iloks muuttuu. tommosta se yleensä on kun jotain on odottanu.

juu ilokshan se sit muuttu ja puoli kahdeksalta olin kotona :xmas:
otin tossa särkylääkkeen,et tällä hetkellä olo on hyvä,mut vielä se krapula iskee... :x
saateri kun en saa unta :headwall:

Yhteistyössä