Onpa outoa?

Mulla oli keskenmeno kesäkuun alussa eli 6 viikkoa sitten. Ekat menkat tuli oikealla ajallaan, vajaan neljän viikon päästä, mutta nyt tapahtui jotain outoa. Mulla nimittäin alkoi uudet menkat nyt, siis 12 pv:n kuluttua edellisistä. Mitä tämä nyt tarkoittaa? Kivut ovat menkkamaiset, suurempia kipuja ei ole. Nyt kysyisinkin, että onko jollakulla ollut samalla lailla? Pitäisikö nyt uusi kierto laskea näistä menkoista, eli jos haluaisi uutta vauvaa, niin jatkuuko tämä tästä nyt normaalina kiertona vai mitä tämä nyt on? Vuoto on normaalia, mutta tämä ajnkohta nyt on outo?Vaatisiko tämä käymistä lääkärillä...

Onko mahdollista että olet raskaana? Minulle kävi noin. Ensin tuli menkat ja sitten kahden viikon päästä vuoti taas. Meni kyllä kaksi kuukautta ennen kuin tajusin että olen raskaana. Niin järjestelmällisesti vuodin.

täällä
Haluaisin kommentoida kun kuulosti niin tutulta.:) Itselläni sama tilanne, mutta sillai poiketen että menkat ollu 3 vkoa sitte ja nyt pientä tihkutusta...Tein eilen testin ja oli plussaa.:) Kuitenki pelottaa et mitä tää sitte on ku vuotaa.Kysyisinkin, selvisikö sulle tilanne??Kävitkö lääkärissä??Mitä sanottiin??Kiinnostais ihan tietää että olitko raskaana ja jatkuiko hyvin.Toiveita elättelen....Kiitti jos jaksat vastailla.

Heips!!

Mulla tuli menkat km:n jälkeen 8 viikon päästä. Ne oli ihan tavalliset menkat. Ehkä vähän runsaammat. Nyt menkkojen loppumisesta on kulunu noin viikko ja tänään huomasin että oli tullu tosi vähän ruskeahkoo vuotoo. Aattelin jo että ei kait ne menkat taas ala!!Ei ONNEKS vielä oo ruvennu vuotamaan enemmän!! Tuli vaan mieleen sitten että voisko olla uusi raskaus =) Kun olen kuullut että joillain tulee vähän vuotoa raskauden alussa.

Yhteistyössä