onnistuuko teillä silitys pikkulapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Kun pitää silittää, niin teettekö sen lapsen kanssa vai päiväunten aikaan vai illalla kun isä vahtii lasta. Tulikuuma silitysrauta ja alle 2-vuotias ei ainakaan meikäläisen mielikuvissa sovi yhteen... Pitäis taas silittää verhot ikkunaan, ja tehdä se sitten päiväunten aikaan kun ei tuo oikein muuten onnistu, illalla ei jaksais millään. Aina olen päiväuniajan siihen käyttänyt, harvoin onneksi tarvii silittää, vaatteita en viitsi silitellä, inhoan sitä hommaa... Silloin kun tyttö oli pienempi niin sen sai pinnasänkyyn ihmettelemään leluja niin sai siinä sitten samalla silitettyä.

No ei onnistu täällä. Tytöstä on niin kivaa juosta sieltä silityslaudan alta lakanoiden läpi.
Meillä vieläpä se höyrylauta, niin se höyry puskee siitä läpi, erittäin turvallista.

Kyl mä perjantaina silitin uudet verhot olkkariin ja keittiöön ja lapsia kolme, 6v, 2v ja pienin 11kk. Jotain muuta leikkiä lapsille siksi aikaa etteivät silloin jaloissa pyöri.:)

Olen silittänyt, lapselle vain muuta puuhaa siksi aikaa. Leluja tms. lähistölle. Mun mielestä hankalin homma on ollut verhojen tms. ompelu taaperon kanssa. Alkuun vielä jaksaa, mutta jossain vaiheessa menee kohellukseksi ja mä en jaksa enää keskittyä ja lopputuloksessa näkyy ketkä teki.

Yhteistyössä