Onnistuu se vaatekaapin läpikäyminen näinki

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Tyhjensin kaapista kaikki sängylle, laiskistuin ja mies meni sinne, sieltä kuuluu aina välillä "tätäkkään et koskaan käytä, tuo mennee sinun siskolle, tuota sie voisit joskus pittää, mikä tämäki on, onpa nätit, roskiin, tämä on vissin joku remonttipaita, miksi sulla on yöpaitoja ko et niitä ikinä pietä...."

Järjestääköhän se sitte jäljelle jäävät kaappiin, vai pittääkö minun ite? Mut on se kuitenki näin parempi, mie en ikinä raaski mittään heittää pois, lahjottelen kyllä siskoille vaatteita, mut senki teen aina sydän itkien. Mie niin kiinnyn aina kaikkeen.... :D

Jos mie päästäisin miehen omalle kaapilleni siivoomaan niin sinne ei varmaan jäis kun kaks vaihtovaatekertaa ja muutamat pitsiset alusvaatteet tms..
Kun sillä itellä on paljon vähemmän vaatetta ku miulla ja se aina ihmettelee mitä ihminen tekee niin paljolla vaatemäärällä. :D Vaikka ei niitä oikeesti paljoa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jos mie päästäisin miehen omalle kaapilleni siivoomaan niin sinne ei varmaan jäis kun kaks vaihtovaatekertaa ja muutamat pitsiset alusvaatteet tms..
Kun sillä itellä on paljon vähemmän vaatetta ku miulla ja se aina ihmettelee mitä ihminen tekee niin paljolla vaatemäärällä. :D Vaikka ei niitä oikeesti paljoa ole.

Joo, taitaa mullaki vähetä ihan reilusti sisältö nyt... :whistle: Sitte, ko mulla on ollu tapana alusvaatteet laittaa aina kaapin takaosaan, ettei ne oo näkyvillä, niin joka kerta ko mies vie minun vaatteita kaappiin ja varmaan nytki jos se ne vaatteet sinne järjestää, se pistää ne alusvaatteet kuitenki hyllyn etuosaan. Nii että ko kaapin aukasee ne on heti siinä nenän eessä. :xmas:

Ja mie, joka silitän sukatki (joo joo, hullu ko hullu ) viikkaan sukat aina nätisti siistiin millintarkkaan pinoon... Niin mies taas sitte vääntää ne aina palloksi ja nakkaa kaapin perälle. Mulla aina ihan sydämestä ottaa ko näen että minun huolella silitetyt sukat on pallona miten sattuu! :kieh:

Yhteistyössä