onnistumisen riemu :) kaverin koira

04.06.2011
154
0
16
Porvoo, Finland
kaveri oli saanut jo 2 varoitusta kun koira haukkuu päivisin jatkuvasti kämpässä yksin ollessaan. Otin koiran koulutukseen ja eilen aamulla vein sen kotiin. Nyt kaksi päivää ollut siellä yksin työpäivät HAUKKUMATTA, jes! kaveri soitti äsken ja kertoi että koira nukkui kun hän tuli kotiin :) ei tarvii kaverin luopua koirasta.

sitkeesti palkitsemalla, viikko tehtiin hommia. Totutin ensin koiran mun asuntoon pari päivää ja sit jätin sen sisälle yksin, laitoin oven kiinni ja haukkuminen alkoi. Heti kun oli eka hiljainen 30sek avasin oven annoin lihapullaa. sit ovi taas kii, toistin saman. Ekan kerran meni 15min että tuli hiljainen hetki. sitten aloin odottamaan hiljaista minuuttia, palkitsin, suljin oven etc. eka päivä tehtiin tätä harjoitusta ehkä 2h. Toka päivä jatkettiin ja aina lisäsin palkitsemisaikaa 30sek. olin todellakin sekunttikello kädessä :D Viidentenä päivänä pystyin jättämään sen jo 15min yksin ja seuraavana 30min. Vika päivä kun se oli luonani niin se oli jo 4h yksin ja naapuri ainakin sanoi et hiljasta oli ollut. Iloisesti se tervehti mua kun tulin sisään lihapulla kädessä. Samaa on nyt kaveri jatkanu.

Yhteistyössä